Ύπνος στην εγκυμοσύνη: Χρήσιμες συμβουλές για να κοιμηθείς ευχάριστα

Η εγκυμοσύνη είναι μία από τις πιο ευχάριστες και συνάμα δύσκολες περίοδοι στη ζωή μίας μέλλουσας μαμάς. Εννέα μήνες ανυπομονησίας, χαράς, αλλά και άγχους. Είναι κάτι που βιώνεις πρώτη φορά και δεν γνωρίζεις ακόμα στην πράξη τα μικροπροβλήματα που μπορούν να προκύψουν. Μία από τις πιο δύσκολες στιγμές σου θα είναι αυτή του ύπνου. Οι ναυτίες, αλλά και το μωρό σου που κάπως του αρέσει να κλωτσάει το βράδυ, θα σε ξυπνούν συχνά. Σήμερα, λοιπόν, μοιραζόμαστε μαζί σου μερικές συμβουλές για ευχάριστο ύπνο όσο είσαι σε… ενδιαφέρουσα!

Ώρα να νικήσεις τις καούρες
Ένα από τα πιο συχνά συμπτώματα της εγκυμοσύνης που μπορεί να διαταράξει τον ύπνο σου είναι οι καούρες και η δυσπεψία. Εμφανίζονται κυρίως κατά την διάρκεια του τελευταίου τριμήνου, οπότε να είσαι προετοιμασμένη. Υπάρχει, όμως, λύση. Αρχικά, προσπάθησε να αποφύγεις καυτερά και λιπαρά γεύματα, μιας είναι κύρια αιτία εμφάνισης καούρας. Επίσης, κάτι άλλο που μπορεί να την προκαλέσει είναι η υπερβολική κατανάλωση νερού. Τέλος, μιλώντας με τον γυναικολόγο-μαιευτήρα σου θα βρεις ίσως και κάποιο φαρμακευτικό σκεύασμα που θα σε ανακουφίσει.

Όχι στον καφέ, ναι στο τσάι
Τουλάχιστον πριν πέσεις για ύπνο. Μπορεί η ενέργεια να είναι το πρώτο πράγμα που θες τη στιγμή που ξυπνάς και η γεμάτη από υποχρεώσεις μέρα ξεκινά, όμως, είναι το τελευταίο που αναζητάς πριν πέσεις για ύπνο. Αν το τσάι σε χαλαρώνει, φρόντισε να επιλέξεις εκείνο που δεν περιέχει ίχνος καφεΐνης με τις τροφές σου να μην έχουν άλλα σάκχαρα, πέρα από τα φυσικά. Γιατί, και η ζάχαρη δεν είναι σίγουρα ένα από τα συστατικά που θες στη διατροφή σου.

Κάνε ένα ζεστό μπάνιο
Θα χαλαρώσεις, θα ανακουφιστείς, θα πάρεις μία ανάσα και θα αφήσεις κάθε πόνο μακριά. Ναι, το ζεστό μπάνιο σου προσφέρει όλα αυτά και ίσως κάτι ακόμα περισσότερο. Οι χαλαρωτικές επιδράσεις του μπάνιου θα σε καταπραΰνουν και θα επουλώσουν τα μικρά τραβήγματα που νιώθεις ή τον ελαφρύ πόνο από τις κλωτσιές του μπόμπιρα σου.

Γυμνάσου!
Κατά πάσα πιθανότητα, κοιμάσαι και ξυπνάς κουρασμένη, ενώ η παραμικρή κίνηση μπορεί να σου φαίνεται τεράστιο κατόρθωμα σε αυτή την φάση. Παρ’ όλα αυτά, επειδή αυτή η κόπωση μπορεί να είναι περισσότερο συναισθηματική, παρά σωματική, μερικές χαλαρές και χαλαρωτικές ασκήσεις κατά την διάρκεια της ημέρας μπορεί να σε βοηθήσουν να πέφτεις στο κρεβάτι με περισσότερη όρεξη για ύπνο. Επιπλέον, η άσκηση κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης είναι πολύ εποικοδομητική, καθώς προετοιμάζει το σώμα για το δύσκολο έργο του τοκετού.

Read More

And More