Δίαιτα για τα ψωμάκια: Το μενού για να χάσεις πόντους από την περιφέρεια και να αδυνατίσεις

Δίαιτα για τα ψωμάκια: Το μενού για να χάσεις πόντους από την περιφέρεια και να αδυνατίσεις | tlife.gr

Σχεδόν σε καθημερινή βάση αναφερόμαστε στο γυναικείο σώμα, στα καλά και τα κακά του! Ένα από τα αρνητικά που έχουμε συζητήσει αρκετές φορές είναι τα ψωμάκια ή αλλιώς η περιφέρεια. Οι περισσότερες μεσογειακές σιλουέτες τείνουν να έχουν αυτό το σωματότυπο, γνωστό και ως “αχλάδι”. Το θέμα είναι ένα: κάθε φορά που αυξάνονται τα κιλά, το μεγαλύτερο ποσοστό του λίπους συσσωρεύεται εκεί. Δεν συμφωνείς; Υπάρχει λύση όμως και μπορείς να δεις διαφορά στο σώμα σου ακολουθώντας τη δίαιτα που προτείνει ο Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Θαλής Παναγιώτου.

Ο ειδικός δημιούργησε ένα μενού το οποίο θα διασπάσει το λίπος από τα ψωμάκια, θα δεις τους πόντους να μειώνονται και φυσικά η κυτταρίτιδα να εξαφανίζεται σταδιακά. Αυτό σημαίνει πως αν σε ένα μήνα ανέβεις πάνω στη ζυγαριά θα δεις ότι ζυγίζεις τέσσερα κιλά λιγότερο. Εν ολίγοις, με ένα σμπάρο δύο τρυγόνια. Και θα χάνεις κιλά και θα δεις τα ψωμάκια να σε “εγκαταλείπουν”.

 

ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ!

ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ!

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ:

  • Να πίνεις τουλάχιστον 10-12 ποτήρια νερό ημερησίως.
  • Να αποφεύγεις να πίνεις μεγάλες ποσότητες νερού αμέσως μετά το φαγητό.
  • Να μασάς αργά την τροφή και να ξεκινάς πάντα από τη σαλάτα.
  • Να αποφεύγεις το πολύ αλάτι.
  • Να προσέχεις τις ποσότητες των γευμάτων σου.

 

*Να θυμάσαι ότι το διαιτολόγιο αυτό δεν αποτελεί ένα εξατομικευμένο διαιτολογικό πλάνο αλλά ένα απλό προφίλ διατροφής. Εάν θέλεις μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό διατροφολόγο για να σου δώσει τις σωστές κατευθυντήριες οδηγίες.

 

Επιμέλεια: Ιωάννα Κούρου

READ more