5 εναλλακτικές ασκήσεις για τα επίμαχα σημεία. Τέλειοι γλουτοί, σέξι μηροί και σφιχτή κοιλιά

Όλες οι γυναίκες θέλουν η γυμναστική που θα κάνουν να επικεντρώνει εκεί. Γλουτού, μηρού, πόδια, κυτταρίτιδα! Ο personal trainer Επαμεινώνδας Κώνστας ετοίμασε 5 εναλλακτικές ασκήσεις ακριβώς για αυτό το σκοπό.
- Φρόντισε ανάμεσα στις ασκήσεις να κ΄ναεις διάλειμμα ενός λεπτού, ενώ κράτησε και μισό λεπτό μεταξύ των σετ κάθε άσκησης.
- Μπορείς βέβαια να εκτελέσεις τις ασκήσεις κυκλικά. Σε αυτή την περίπτωση κάνεις ένα σετ από κάθε άσκηση, χωρίς όμως διάλειμμα μεταξύ των 5 ασκήσεων. Αφού τελειώσεις, κάνε 1 με 2 λεπτά διάλειμμα και επανάλαβε 2-3 φορές ανάλογα με το επίπεδο φυσικής άσκησης.