Έχεις σχοινάκι; Έχουμε 7 λόγους για να το προσθέσεις στην προπόνηση σου!

Έχεις σχοινάκι; Έχουμε 7 λόγους για να το προσθέσεις στην προπόνηση σου! | tlife.gr

Κάθε μέρα η ίδια προπόνηση. Τα ίδια βήματα. Οι ίδιες ασκήσεις. Σαφέστατα, η επανάληψη είναι η μητέρα κάθε μαθήσεως, μήπως, όμως, ήρθε η στιγμή να δοκιμάσεις κάτι διαφορετικό; Να κάνεις λίγο πιο fun την προπόνηση σου; Τι θα έλεγες σήμερα, αντί για το κλασικό σου τρέξιμο, να πειραματιστείς με το σχοινάκι; Εκείνο το αξεσουάρ που συχνά παραμελείς, αλλά μπορεί να σε αδυνατίσει, πριν καν τελειώσει το πρώτο τραγούδι της Playlist σου. Τι άλλο προσφέρει στον οργανισμό σου;

 

 

– Γυμνάζεις όλους τους μύες του σώματος σου. Αυτή η μαγική του ικανότητα… να ενεργοποιεί κάθε μυ που βρίσκεται στο σώμα σου (ακόμα και εκείνους που δεν ξέρεις καν το όνομα τους), προτού καν προλάβεις να πεις ότι κουράστηκες και θέλεις να χαλαρώσεις. Σκέψου απλά ότι για να κάνεις σωστά την άσκηση χρειάζεται να δώσεις πίεση στους κοιλιακούς σου, προκειμένου να πηδήξεις και μεγάλη ώθηση στα πόδια σου, για να φτάσεις όσο πιο ψηλά μπορείς. Εμένα ήδη με «καίει» ο τετρακέφαλος μου, εσένα;

– Αποχωρίζεσαι πάρα πολλές (!) θερμίδες. Μπορεί το επίπεδο δυσκολίας και η ένταση που απαιτεί να σε αποθαρρύνουν, όμως, η αλλαγή που θα δεις στο σώμα (και τη ζυγαριά) σου θα σε πείσουν να το δοκιμάσεις. Η συνέχεια; να το προσθέσεις στην εβδομαδιαία Fitness Routine σου. Σύμφωνα με τους ειδικούς, πέντε λεπτά αρκούν για να αποχωριστείς 60 θερμίδες, προσπαθώντας απλά να αποφύγεις το σχοινάκι που θέλει δαιμόνια να σε μπλεχτεί στα πόδια σου και να σε ρίξει κάτω.

– Bye, Bye τοξίνες! Μήπως ενέδωσες χθες στα καλοκαιρινά γλυκά που σου «έκλειναν» τόσο θελκτικά το μάτι; Μην αγχώνεσαι! Το σχοινάκι σε ιδρώνει. Πολύ. Για αυτό, πέρα από τα ελαφριά ρούχα που θα πρέπει να επιλέξεις και την πετσέτα που χρειάζεται να έχεις, σε βοηθάει να αποχωριστείς τις περιττές τοξίνες και να αποπνέεις υγεία.

– Αποκτάς γερή καρδιά. Ίσως το περίμενες, γιατί γνωρίζεις την ένταση που απαιτεί η συγκεκριμένη άσκηση. Επειδή απαιτεί αρκετό οξυγόνο, ενδυναμώνει ουσιαστικά την καρδιά σου, η οποία θα χτυπάει δυνατά και τους πνεύμονες σου. Για αυτό, Jump!

– Μαθαίνεις να συγχρονίσεις διαφορετικά σκέλη του σώματος σου. Χέρια και πόδια πρέπει να γίνουν ένα. Και πάνω που τα καταφέρνεις, έρχεται και ο κορμός, ο οποίος θέλει να βρεθεί στον ίδιο ρυθμό, για να εκτελέσεις σωστά την άσκηση. Υπάρχει ένας συγκεκριμένος τρόπος και απαιτεί μία ικανότητα, που αν δεν την έχεις ήδη, θα σου την μάθει πριν καν πάρεις μία βαθιά ανάσα: το συγχρονισμό.

– Μειώνεις τις πιθανότητες τραυματισμού. Θα δοκιμάσεις και άλλες ασκήσεις. Δεδομένο. Με το σχοινάκι ενδυναμώνονται ιδιαίτερα τα πόδια και οι αρθρώσεις που βρίσκονται σε αυτά. Ξέρεις τι σημαίνει αυτό; Ότι στο επόμενο Legs Day Session οι πιθανότητες να τραυματιστείς θα είναι πολύ λιγότερες. Και εσύ πιο ήρεμη.

– Χαλαρώνεις. Ουφ. Ανάσα. Ξεφυσάς. Τέλος, οι υποχρεώσεις και το stress που δημιουργούν. Είσαι χαλαρή, ευδιάθετη, έτοιμη να απολαύσεις το υπόλοιπο της ημέρας. Μάλλον, μόλις έκανες για 10 λεπτά σχοινάκι, την καλύτερη μορφή αερόβιας που σε ανακουφίζει. Relax!

READ more