The Diet Challenge (week I): Το πρόγραμμα διατροφής που σε τέσσερις εβδομάδες θα σε κάνει να λάμπεις μέσα στο μπικίνι σου

The Diet Challenge (week I): Το πρόγραμμα διατροφής που σε τέσσερις εβδομάδες θα σε κάνει να λάμπεις μέσα στο μπικίνι σου | tlife.gr

Έχουμε φτάσει σχεδόν στα μέσα του Ιουλίου, πράγμα που σημαίνει ότι οι διακοπές του Αυγούστου είναι προ των πυλών και θα μπορέσεις επιτέλους να φύγεις από το γραφείο, να αφήσεις τις έγνοιες πίσω στην πόλη και να κάνεις βουτιές και ηλιοθεραπεία σε μια από τις χιλιάδες πανέμορφες παραλίες της χώρας μας. Οι παραλίες όμως, σημαίνουν και μαγιό και όπως όλες μας θα θες κι εσύ να είσαι η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σου μέσα στο αγαπημένο σου μπικίνι.

Ακριβώς γι’ αυτόν τον λόγο η Κλινική Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, ΜSc, Γεωργία Καπώλη, ετοίμασε για το Tlife, ένα πρόγραμμα διατροφής τεσσάρων εβδομάδων, που θα σου δώσει το σώμα που ονειρεύεσαι για να βγεις στην παραλία τον 15Αύγουστο. Κάθε Δευτέρα θα μπορείς να διαβάζεις το διατροφικό πρόγραμμα της εβδομάδας και σε έναν μήνα το σώμα σου θα είναι έτσι όπως το φαντάζεσαι…

1Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ

*Μαζί με κάθε μεσημεριανό να πίνετε 1 ποτήρι πράσινο τσάι

ΔΕΥΤΕΡΑ

ΠΡΩΙΝΟ: Γάλα κατσικίσιο & 4κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεως με σιτάρι & βρώμη & 1κ.σ. μούρα Καφές στιγμιαίος

ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 10 ανάλατα αμύγδαλα & 10 κεράσια & ρόφημα κρόκου κοζάνης

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 2 αυγά βραστά,1 φέτα ψωμί πολύσπορο & σαλάτα σπανάκι, 1 μερίδα γραβιέρα & ½ αβοκάντο

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 γιαούρτι πρόβειο ή κατσικίσιο με κανέλα & 1κ.σ. μούρα

ΒΡΑΔΥ: Σαλάτα ρόκα με κινόα, ντοματίνια, ανθότυρο, ελιές

ΤΡΙΤΗ

ΠΡΩΙΝΟ: 1κ.γ. ταχίνι με μέλι & 2 ρυζογκοφρέτες & 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου, Καφές στιγμιαίος

ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 1 γιαούρτι πρόβειο ή κατσικίσιο με κανέλα & 2 βερίκοκα

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: Σούπα λαχανικών με καστανό ρύζι & 1 μερίδα τυρί & 6 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 10 ανάλατα αμύγδαλα & 1 χούφτα μούρα & ρόφημα κρόκου κοζάνης

ΒΡΑΔΥ: 1 αυγό βραστό & τυρί & σαλάτα ρόκα-καρότο-μαϊντανό- κόλιανδρο & ½ αβοκάντο

ΤΕΤΑΡΤΗ

ΠΡΩΙΝΟ: Γάλα κατσικίσιο & 3κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεως με σιτάρι & βρώμη & κανέλα. Καφές στιγμιαίος

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 γιαούρτι πρόβειο ή κατσικίσιο με κανέλα & 2κ.σ. μούρα

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: Σολομός ψητός, ½ γλυκοπατάτα, ψητά κολοκύθια & 6 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 10 ανάλατα αμύγδαλα & 10 κεράσια & ρόφημα κρόκου κοζάνης

ΒΡΑΔΥ: 1 γιαούρτι πρόβειο ή κατσικίσιο με κανέλα & 2κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεως με σιτάρι & βρώμη

ΠΕΜΠΤΗ

ΠΡΩΙΝΟ: 1 φέτα ψωμί από δίκοκκο σιτάρι με 1 κ.γλ. μέλι & μαλακή μαργαρίνη & 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου, Καφές στιγμιαίος

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 10 ανάλατα αμύγδαλα & 1 μήλο& ρόφημα κρόκου κοζάνης

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: φακές με κινόα & 1 μερίδα τυρί & 4 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 γιαούρτι πρόβειο ή κατσικίσιο με κανέλα & 2κ.σ.μούρα

ΒΡΑΔΥ: Καπνιστός σολομός & σαλάτα μαρούλι – ρόκα – καρότο- μαϊντανό- κόλιανδρο & ½ αβοκάντο

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

ΠΡΩΙΝΟ: Γάλα κατσικίσιο & 4κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεως με σιτάρι & βρώμη & 1κ.σ. βατόμουρα Καφές στιγμιαίος

ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 3 καρύδια & 2 βερίκοκα

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: Ομελέτα με πιπεριές & μανιτάρια & τυρί & σαλάτα πράσινη & 4 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 γιαούρτι πρόβειο ή κατσικίσιο με κανέλα & 1 μήλο

ΒΡΑΔΥ: Σαλάτα πράσινη με κινόα & ανθότυρο & σαλάτα & ½ αβοκάντο

ΣΑΒΒΑΤΟ

ΠΡΩΙΝΟ: 1 φέτα ψωμί από δίκοκκο σιτάρι με 1 κ.γλ. μαρμελάδα χωρίς ζάχαρη & μαλακή μαργαρίνη & 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου. Καφές στιγμιαίος

ΔΕΚΑΤΙΑΝΟ: 1 μπανάνα & 1 φλ.ρόφημα κρόκου κοζάνης

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: Σαρδέλες ψητές, σαλάτα χόρτα & 2 παξιμάδια κρίθινα ολικής αλέσεως & 4 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 1 γιαούρτι 2% & 2κ.σ. μούρα & 2κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεως με σιτάρι & βρώμη

ΒΡΑΔΥ: 1 αυγό βραστό & τυρί & 1 μερίδα ρόκα-καρότο – μαϊντανό- κόλιανδρο

ΚΥΡΙΑΚΗ

ΠΡΩΙΝΟ: 1κ.γ. ταχίνι με μέλι & 2 ρυζογκοφρέτες & 1 ποτήρι γάλα αμυγδάλου, Καφές στιγμιαίος

ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ: 6-8 ανάλατα αμύγδαλα & 1 μήλο

ΜΕΣΗΜΕΡΙ: 1 μερίδα Κοτόπουλο ψητό & σαλάτα πράσινη με κινόα & 4 ελιές

ΑΠΟΓΕΥΜΑ: 6-8 ανάλατα αμύγδαλα & 1 μήλο & 1 φλ.ρόφημα κρόκου κοζάνης

ΒΡΑΔΥ: 1 γιαούρτι 2% & 2κ.σ. μούρα & 2κ.σ. δημητριακά ολικής αλέσεως με σιτάρι & βρώμη

READ more