Paris Fashion Week: H H&M Studio AW23 «μεταμορφώθηκε» σε pop-up κατάστημα στο Παρίσι

Τα pop-up καταστήματα πάντα δίνουν ενθουσιασμό στο κοινό της μόδας και φρεσκάρουν τον τρόπο που τα fashion brand συνδέονται με το κοινό τους! Η H&M ανακοινώνει με ενθουσιασμό ότι η συλλογή H&M Studio AW23 παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού με μια καθηλωτική εμπειρία pop up καταστήματος στην περιοχή Marais. Ο χώρος δημιουργήθηκε σε συνεργασία με το φημισμένο πρακτορείο σχεδιασμού Crosby Studios. Το pop-up κατάστημα άνοιξε τις πόρτες του στο κοινό στις 26 Σεπτεμβρίου και θα παραμείνει ανοικτό έως και τις 30 Σεπτεμβρίου στη Galerie du Temple, 138 Rue du Temple, 75003 στο Παρίσι. Η συλλογή H&M Studio AW23 θα κυκλοφορήσει παγκοσμίως on line στις 28 Σεπτεμβρίου.

«Είναι πάντα συναρπαστικό να παρουσιάζουμε τις συλλογές H&M Studio κατά τη διάρκεια της Εβδομάδας Μόδας του Παρισιού. Αυτή η σεζόν σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την H&M Studio, εδραιώνοντας και εξελίσσοντας την πιο στοχευμένη συλλογή μόδας της H&M, γεμάτη κομψά, διαχρονικά κομμάτια σχεδιασμένα να φοριούνται για πολλά χρόνια στο μέλλον», λέει η Ann-Sofie Johansson, Head of Design Womenswear and Creative Advisor στην H&M.

Σχεδιασμένη ως πραγματική έκθεση, η pop-up εμπειρία, προβάλλει τη συλλογή H&M Studio A/W23 μέσα από μια τολμηρή εικαστική παρουσίαση σε κόκκινο χρώμα. Επιπλέον μια αφιερωματική αίθουσα με το αρχείο της H&M Studio θα παραθέτει 10 χρόνια συλλογών αλλά κι έναν ειδικό χώρο καφέ. Τα εγκαίνια του χώρου  πραγματοποιήθηκαν στις 25 Σεπτεμβρίου με ένα πάρτι για εκλεκτούς καλεσμένους. Την έκθεση επισκέφτηκε και η δημιουργική σύμβουλος της H&M Ann-Sofie Johansson και η σχεδιάστρια της H&M Studio Linda Wikell.

 

Ανάμεσα στους εκλεκτούς καλεσμένους που έδωσαν το παρών στα εγκαίνια του pop-up καταστήματος, βρέθηκαν και αγαπημένες Ελληνίδες influencers από τον χώρο της μόδας και της μουσικής. Η Έβελυν Καζαντζόγλου & η Natasha Kay παρευρέθηκαν στην εκδήλωση, φορώντας fashion-forward outfits από τη συλλογή Studio AW23, συνδυάζοντας εντυπωσιακά κομμάτια με μια σύγχρονη αισθητική ηρωίδων φιλμ νουάρ.

 

 

«Για την pop up εμπειρία της Εβδομάδας Μόδας στο Παρίσι της H&M Studio, σχεδιάσαμε έναν χώρο που αποτίει φόρο τιμής στο κόκκινο – το τολμηρό χρώμα του εμβληματικού λογότυπου της H&M. Ένα φουτουριστικό μικροσκοπικό δωμάτιο μέσα στο χώρο δημιουργεί μια βιωματική εμπειρία, με την πρόθεση να «ταξιδέψει» σε όλο τον κόσμο. Offset με μεταλλικές λεπτομέρειες και χαλιά με στάμπες που παραπέμπουν στο print από τη συλλογή A/W23, το αποτέλεσμα είναι τολμηρό και ασυμβίβαστο, και προβάλλει τη συλλογή με συναρπαστικό στυλ», λέει ο Harry Nuriev, ιδρυτής και δημιουργικός διευθυντής στη Νέα Υόρκη και το Παρίσι. με έδρα τα Crosby Studios.

Μια τολμηρή νέα εποχή για το H&M Studio

Η pop up εμπειρία σηματοδοτεί ένα τολμηρό νέο κεφάλαιο για την H&M Studio. Το 2023, μετά από 10 χρόνια πρωτοποριακών συλλογών, η H&M Studio θα επεκταθεί ως η πιο στοχευμένη πρόταση μόδας της H&M. Στο εξής, θα περιλαμβάνει ένα δημιουργικό πλαίσιο με πολλές συλλογές H&M Studio ανά έτος και ανά σεζόν. Θα ενσωματώσει επίσης στοιχεία από την H&M Innovation Stories, τη σειρά θεματικών συλλογών που αναδεικνύουν καινοτόμες διαδικασίες και υλικά.

.

Ετικέτες

Read More

And More