Kirat Young: Η μούσα του Yves Saint Laurent μιλάει στο TLIFE και μας ταξιδεύει στον υπέροχο κόσμο της μόδας

Την πρωτοείδα πριν μερικά χρόνια στην Πάρο. Ψηλή, εντυπωσιακή, εξωτική. Αδύνατον να περάσει απαρατήρητη. Αντάλλαξε μερικές κουβέντες στο τραπέζι μας με τη φίλη που με φιλοξενούσε, συστηθήκαμε, χαιρέτησε ευγενικά και γλυκά και απομακρύνθηκε με τον σύντροφό της. Kirat Young. Το πρώτο top model της Ινδίας, αγαπημένο μοντέλο του Yves Saint Laurent. Και κάπου εδώ, άστραψαν πυροτεχνήματα ενθουσιασμού και θαυμασμού μέσα στο μυαλό μου. Ήταν σαφές ότι ήταν μοντέλο. Τα ψηλά, λεπτά της άκρα, η εξωτική ομορφιά της… Γοήτευσε τον Karl Lagerfeld, τον Giorgio Armani, τον Valentino, τον Oscar de la Renta, τον Jean-Louis Scherrer και περπάτησε φορώντας δημιουργίες τους για πολλά χρόνια.

Το καλοκαίρι που πέρασε και στα πλαίσια των περιορισμών στην Πάρο, βρέθηκα καλεσμένη σε βραδινό γεύμα σε φιλικό σπίτι. Πριβέ μιας και υπήρχε όριο ατόμων 9. Μία από τους εννιά ήταν η Kirat και μου ξέφυγε ένα επιφώνημα χαράς όταν την ξαναείδα. Με την πρώτη ευκαιρία, θα συναντηθούμε στην Αθήνα για τη συνέντευξη. Όπως και έγινε. Λίγο πριν το lockdown.

Φυσικά, το πρώτο που παρατηρείς είναι ο εντυπωσιακός σωματότυπος, τα εξωτικά χαρακτηριστικά, η βαθιά χροιά της φωνής της. Αυτό όμως που σε κερδίζει είναι η αμεσότητά της, η πληθωρική προσωπικότητά της, η θετικότητά της και η ντελικάτη και τόσο ευγενική απλότητά της. Δεν καθόταν δίπλα μου το διάσημο μοντέλο που συνεργαζόταν για χρόνια με τους μεγαλύτερους σχεδιαστές παγκοσμίως. Συνομιλούσα, γελούσα, φλυαρούσα με μια γυναίκα που αγαπά τη ζωή. Κι όμως, μερικά χρόνια πριν, καθόταν δίπλα στον θρυλικό Saint Laurent, τον αξέχαστο Karl Lagerfeld, τον αξεπέραστο Valentino και όλες αυτές τις μεγαλοφυϊες της μόδας.

Και όλα αυτά, ξεκίνησαν απλά και εντελώς τυχαία…
«Έφτασα στο Παρίσι για διακοπές και ήμουν πολύ τυχερή που συναντήθηκα με τον Yves Saint Laurent πηγαίνοντας σε ένα πάρτι για να συναντήσω κάποιον δημοσιογράφο» μου λέει.

Μαγεύομαι. Στέκομαι απέναντι σε μια γυναίκα που μίλησε, άγγιξε, δούλεψε με τον Yves Saint Laurent. Καταλαβαίνεις τι σημαίνει αυτό; Μια σχεδιαστική ιδιοφυία που άλλαξε τον κόσμο της μόδας για πάντα, άφησε ανεξίτηλο το σημάδι του στην ιστορία αυτής της τέχνης. Και μάλιστα το πουκάμισο που η Kirat φοράει στη φωτογράφηση που βλέπεις, είναι vintage, αυθεντικό Yves Saint Laurent και θέλω να λιποθυμήσω.

Γεννήθηκε στο Νέο Δελχί, στην Ινδία. Πήγε σε οικοτροφείο στα Ιμαλάια. Η μητέρα της γιατρός και ο πατέρας της Αξιωματικός της Αεροπορίας. Κι εκείνη καθόλου ήσυχο παιδί.
«Ήμουν πάντα εκείνη που ήθελε να συγκεντρώνει τους πάντες μαζί, ακόμα και όταν ήμουν μικρή. Είχαμε ένα σπίτι με μεγάλο κήπο και μάζευα εκεί όλα τα παιδιά. Τα παιδιά της γειτονιάς, τα παιδιά των ανθρώπων που δουλεύανε στο σπίτι.»

-Ποια ήταν τα όνειρά σου τότε;
Τα όνειρά μου τότε δεν ήταν τίποτα. Αλλά όταν ήμουν 12, μου άρεσε πολύ η ζωγραφική και πάντα έφτιαχνα σώματα, ξέρεις μόδα. Στην Ινδία δεν είχαμε μόδα, αλλά είχαμε την Vogue. Σχεδίαζα παντού… στα βιβλία μου, στα τετράδιά μου… ψηλόλιγνες γυναικείες φιγούρες. Με ενδιέφερε η μόδα. Και κάποια στιγμή σχεδίασα το πρώτο μου φόρεμα! Και ήταν σαν εκείνα που είχα δει στα περιοδικά. Στα early 70s, ήταν τύπου pop art.

Η Kirat έχει ακόμα τον ενθουσιασμό μικρού παιδιού και την ωριμότητα μιας γυναίκας που η ζωή της είναι γεμάτη από εμπειρίες. Η αισιοδοξία αναβλύζει από τα κύτταρά της και είναι τόσο cool, προσιτή και ευχάριστη, όσο μιας χορτάτη ακομπλεξάριστη γυναίκα. Οι κινήσεις της ντελικάτες. Η ίδια αδιανόητα κομψή, ντελικάτη, διακριτικά στιλάτη και φινετσάτη. Τα εντυπωσιακά κοσμήματα που φοράει -και σχεδιάζει η ίδια- είναι η μοναδική απόδειξη του τεράστιου ταμπεραμέντου που κρύβει μέσα της. H Kirat είναι μια γυναίκα που γελάει δυνατά, επικοινωνεί ανοιχτά, μιλάει για όλα, έχει αιχμηρό χιούμορ, χορεύει, ζει τη ζωή στο μέγιστο. Και όλα αυτά, ως μια γοητευτική ντάμα κούπα που κερδίζει τις εντυπώσεις.

Απολαμβάνει τη ζωή. Και σιχαίνεται τα δράματα.

Βρέθηκε στο Λονδίνο για να σπουδάσει σχέδιο μόδας. Και πήγε στο Παρίσι για διακοπές. Και η τύχη, η μοίρα, η ζωή διασταύρωσε το δρόμο της με τον Yves Saint Laurent.
-Πώς ένιωσες;
Δεν ένιωσα κάτι. Ξέρεις, εκείνες οι μέρες δεν ήταν όπως σήμερα. Δεν σκεφτόμουν καν να γίνω μοντέλο. Ήμουν απλά ευτυχισμένη που τον είδα, που θα έλεγα στους φίλους μου ότι τον είδα. Δεν περίμενα τίποτα.

-Πώς ήταν;
Πολύ ευγενικός, πολύ ντροπαλός. Πολύ καλός.

Και το παραμύθι ξεκινά…
“Στο στούντιο μου φόρεσε ένα φόρεμα. Δεν ήξερα τότε ότι όταν φοράς ένα φόρεμα -υπάρχει ένας καθρέφτης εκεί, απλά πρέπει να περπατήσεις για να σε δει ο σχεδιαστής πώς είσαι μέσα στο φόρεμα. Εγώ, επειδή δεν ήξερα, φόρεσα το φόρεμα και πήγα και στάθηκα μπροστά από το γραφείο του και του είπα “Γεια! Είμαι η Κιράτ”. Δεν ήξερα ότι τα μοντέλα δεν έπρεπε να πούνε τίποτα. Κι εκείνος μου απάντησε: “Oh, τι ωραία! Από πού είσαι;” και ξεκινήσαμε συζήτηση. Συνήθως δεν γίνεται αυτό. Αυτό δεν γίνεται ποτέ. Οι σχεδιαστές θέλουν να δούνε τα μοντέλα να φοράνε τα ρούχα τους και μετά τέλος. Αλλά ήταν τόσο ευγενικός! “Α, είσαι από την Ινδία. Αγαπώ τόσο πολύ την Ινδία. Με εμπνέει τόσο η Ινδία….” και μετά με συνόδευσε μέχρι την πόρτα. Ήταν πολύ ευγενικός. Μετά μου φόρεσε ένα βραδινό φόρεμα. Δεν ήξερα. Δεν μου είπε σε παρακαλώ περπάτησε. Είπε απλά “Οκ. Χάρηκα που σε γνώρισα Κιράτ. Ευχαριστώ.”

Σωστό timing. Συμπαντική συνωμοσία. Ήταν η εποχή που ο Yves Saint Laurent ετοίμαζε την Ballet Russes collection και έψαχνε ένα εξωτικό πρόσωπο. Και το βρήκε…

“Άρχισα να κάνω fittings για την Ballets Russes collection. Ήταν μία από τις μεγαλύτερες κολεξιόν ever. Couture 1976. Αν μιλήσουμε με όρους της μόδας, ήταν μία από τις σημαντικότερες συλλογές. Όχι μόνο για τον Saint Laurent, αλλά για ολόκληρο τον κόσμο. Γιατί η επιρροή της ήταν τεράστια και αντιγράφτηκε ξανά και ξανά σε όλον τον κόσμο, μέχρι κι από τις πιο μαζικές μάρκες.”

“Έκανα την Couture Collection και ήταν ένα από τα πιο υπέροχα shows, όχι μόνο που έχω κάνει, αλλά και που έχω δει στη ζωή μου. Γιατί τώρα, όλα τα fashion shows είναι μεγάλες παραγωγές. Εκείνες τις μέρες, ήταν το πρώτο show που έγινε εκτός οίκου. Όλοι οι μεγάλοι οίκοι τότε -Dior, Chanel κλπ., έδειχναν μέσα στους οίκους τους. Ήταν η πρώτη φορά. Ήταν τόσο μεγάλη κολεξιόν. Υπήρχαν σχεδόν 300 φορέματα. Η διάρκεια του show ήταν σχεδόν τρεις ώρες. Σήμερα, τα fashion shows ακόμα και η Couture τελειώνει σε 20 λεπτά. Και η μουσική ήταν Μαρία Κάλλας.”

Την ακούω και μαγεύομαι. Με ταξιδεύει στο χρόνο και μαθαίνω λεπτομέρειες από πρώτο χέρι, από άνθρωπο που ήταν εκεί και ζούσε όλο αυτό το δημιουργικό μεγαλείο. Και μια στιγμή στο χρόνο που άλλαξε τα δεδομένα στον κόσμο της μόδας.

“Ναι. Ήταν τόσο μεγάλη επιτυχία. Τότε τα περιοδικά συνήθιζαν να τραβάνε φωτογραφίες το βράδυ. Στη διάρκεια της ημέρας είχαμε το show, την επόμενη έπρεπε να δείξουμε τα ρούχα στους πελάτες, καθημερινά στον οίκο. Οπότε η φωτογράφιση γινόταν βράδυ. Και συνήθως είχαν διαφορετικά μοντέλα για τις φωτογραφίες. Αλλά μιας και ήταν τόσο δυνατή exotic collection ήθελαν εμένα. Γιατί αυτό εκπροσωπούσα κι ας μην το είχα συνειδητοποιήσει. Οπότε το βράδυ φωτογραφιζόμουν για τα περιοδικά (Vogue κλπ), τις επόμενες μέρες έδειχναν την collection στους πελάτες, δούλευα ασταμάτητα. Μια τρελή εβδομάδα.”

-Είχες συνειδητοποιήσει τί σου συνέβαινε;
Όχι. Απλά το απολάμβανα. Ήταν τόσο ευχάριστο. Το διασκέδαζα. Φορούσα όλα αυτά τα υπέροχα ρούχα και θα με πληρώνανε για αυτό. (Γελάει) Ο κόσμος τώρα είναι τόσο διαφορετικός.

“Ήταν τέλος Ιουλίου όταν έγινε αυτό. Τα περιοδικά κυκλοφόρησαν τον Σεπτέμβριο. Και ξαφνικά, ήμουν διάσημη. Δεν ξέρω γιατί. Ήταν όμως πολύ ωραία!”

Και φυσικά, όλοι μιλούσαν για την Kirat Young. Όλοι ήθελαν να συνεργαστούν με την Kirat. Την καλλονή από την Ινδία που περπάτησε φορώντας δημιουργίες του Yves Saint Laurent. Έπειτα του Armani, του Valentino, Versace, Chanel… Και των νεότερων αργότερα Thierry Mugler, Claude Montana… “Μετά δούλεψα με όλους τους μεγάλους σχεδιαστές. Στο Παρίσι με όλους τους Couture οίκους. Στην Ιταλία επίσης.”

Και με τον δικό μας Billy Bo φυσικά, τον οποίο γνώρισε στο Παρίσι και ήρθε στην Ελλάδα για να περπατήσει στο show του φέρνοντας μαζί της και μερικές φίλες της επίσης μοντέλα. Μια καλή ευκαιρία για διακοπές, για να δούνε την Ακρόπολη, για να διασκεδάσουν. Ήταν και η πρώτη φορά που ήρθε στη χώρα μας. Ή μήπως η πρώτη φορά ήταν με το σκάφος του Valentino; Δεν θυμάται. Στα μπουζούκια πάντως πήγε…

 

Διανοείσαι τι ρούχα έχει φορέσει; Συνειδητοποιείς ότι συνυπήρχε με όλα αυτά τα μεγαθήρια της παγκόσμιας μόδας; Ο Valentino έγινε φίλος. Το ίδιο και ο Karl Lagerfeld. Κι εγώ εδώ, συνομιλώ και ακούω λεπτομέρειες…
-Ποιον έχεις στο μυαλό σου και ποιον στην καρδιά σου;
Κοίτα, μετά δούλεψα πολύ και στη Νέα Υόρκη. Δούλεψα πολύ με τον Oscar de la Renta. Γίναμε πολύ καλοί φίλοι. Κάναμε πολλά ταξίδια μαζί. Στην Ιαπωνία, στο Μεξικό, στην Ευρώπη. Πολλές φορές. Ντουμπάι. Ταξιδεύαμε για δουλειά, αλλά γίναμε φίλοι. Πήγαινα στο σπίτι του στον Άγιο Δομίνικο. Ήταν τόσο ευγενικός. Όταν πρωτοάρχισα να φτιάχνω κοσμήματα ήταν ο πρώτος άνθρωπος που είδε τα κοσμήματά μου.

-Πώς ξεκίνησες να φτιάχνεις κοσμήματα;
Κατά τύχη. Η ζωή μου δεν είχε ποτέ πλάνο. Δεν ήταν σχεδιασμένη. Ξεκίνησα να κάνω κοσμήματα γιατί ήμουν στην Ινδία και ήθελα να κάνω κάτι για μένα.

-Γιατί όχι ρούχα;
Δεν τα σκεφτόμουν τα ρούχα. Όταν έχεις δουλέψει με τους καλύτερους ξέρεις τί απαιτεί αυτό. Και τα κοσμήματα ήταν κατά τύχη. Ήμουν στην Ινδία, είδα κάτι μεγάλες πέτρες, χρωματιστές… Έμοιαζαν με γλυκά! Ακουαμαρίνα, τιρκουάζ κλπ. Κι έτσι έφτιαξα ένα κολιέ για μένα. Όταν επέστρεψα στο Παρίσι και το είδανε, τους άρεσε πολύ και κάπως έτσι ξεκίνησε.

Ήταν και ο τρόπος που ξεκίνησε η συζήτησή μας εκείνο το βράδυ στην Πάρο. Την παρατηρούσα καθώς μιλούσε. Μια γυναίκα ντυμένη σε λιτές γραμμές, με εντυπωσιακά, επιβλητικά κοσμήματα που υποτάσσονται στην προσωπικότητά της. Καθώς κινούσε τα χέρια της είδα πως το δαχτυλίδι της είχε και από την κάτω πλευρά σχέδιο. Ένα σπειροειδές, ιδιαίτερο “κάτι” στη μέσα πλευρά του χεριού.
“Είναι κοχύλι” μου απάντησε. “Από το Μπαλί. Δυσκολεύτηκα πολύ να το φτιάξω δαχτυλίδι γιατί ήταν πολύ ευαίσθητο και έσπαγε συνεχώς. Τα κατάφερα!”

Μου το δίνει να το δοκιμάσω και συνειδητοποιώ πόσο περίτεχνα είναι. Μεγάλες πέτρες, έντονα σχέδια, αδιανόητες λεπτομέρειες. Ταξιδεύει, εμπνέεται, και δημιουργεί ό,τι θα ήθελε να φορέσει. Το γούστο της είναι ο οδηγός της. Οι θησαυροί που μαζεύει από τα ταξίδια της η πρώτη ύλη της. Σίγουρα σου μένουν αξέχαστα.

“Πρώτα από όλα τα φτιάχνω για μένα. Φτιάχνω κοσμήματα που θέλω να φορέσω. Ι like dramatic big pieces” λεει γελώντας. Είναι από την Ινδία άλλωστε και οι γυναίκες εκεί αγαπούν τα στολίσματα. Χρωματιστές πέτρες, ζώα, κοχύλια… στη “διάθεσή” της. Δημιουργίες εμπνευσμένες από το Μπαλί, την Ινδία, την Ελλάδα… Η έμπνευσή της ταξιδεύει όπως και η ίδια. 

“Ο Όσκαρ ήταν ο πρώτος μου υποστηρικτής για τα κοσμήματά μου. Είχαμε μεσημεριανό γεύμα στο Ritz. Ήταν στο Παρίσι με τη γυναίκα του. Και τα είδε.  Στο σπίτι μου αργότερα τους έδειξα μερικά κομμάτια μου και αγόρασε μερικά για τη γυναίκα του, η γυναίκα του για τις αδερφές της και κάπως έτσι ξεκίνησε. Ήταν μια καλή ευκαιρία, γιατί γνώριζε τους πάντες στη Νέα Υόρκη. Οπότε όταν πήγαινα μου έκανε την καλύτερη διαφήμιση. Καλούσε την Nancy Kissinger, επώνυμους που γνώριζε, με σύστηνε, μιλούσε για τα κοσμήματά μου. Ήταν πολύ ευγενικός και πολύ γενναιόδωρος. Το απολάμβανε να το κάνει αυτό.”

Φυσικά, γύρω στο 2007 η Kirat Young “έντυνε” με τα κοσμήματά της και τις δημιουργίες του. “Καταλάβαινα τα ρούχα του, οπότε ήξερα ακριβώς τι κοσμήματα ήθελε. Το έκανα για δέκα χρόνια. Περάσαμε υπέροχα. Μετά δυστυχώς αρρώστησε και απεβίωσε.”

Συνεργάστηκε με την Tory Burch, τα κοσμήματά της τα φοράνε και τα αγαπάνε αμέτρητοι celebrities και εξέχουσες προσωπικότητες ανά τον κόσμο, τα βρίσκεις σε επιλεγμένες μπουτίκ σε διάφορες χώρες (ή εδώ) και μόλις περάσουν με το καλό όλες αυτές οι δυσκολίες που τώρα βιώνουμε, θα δούμε ξανά κάτι σε συνεργασία με τον οίκο Oscar de la Renta ξανά.

Η Kirat είναι μια πολίτης του κόσμου. Με τον σύντροφό της, τον Μαρκήσιο Elie de Dampierre μοιράζουν τη ζωή τους σε διάφορες πόλεις… Μία από αυτές είναι και η Ελλάδα, και συγκεκριμένα η Πάρος.

-Πού μένεις κυρίως;
Παρίσι, Λονδίνο, Ελλάδα, Ταϋλάνδη το χειμώνα -φτιάχνω τα κοσμήματά μου στην Ταϋλάνδη και στην Ινδία επίσης.

-Έχεις ζήσει τόσα πολλά, έχεις κάνει τόσα πολλά. Είσαι υπερήφανη για τον εαυτό σου;
Ναι, είμαι υπερήφανη για τον εαυτό μου. Είμαι όμως και ευγνώμων για τις ευκαιρίες που είχα. Για την τύχη που είχα. Την τύχη να συναντήσω όλους αυτούς τους υπέροχους ανθρώπους, να ταξιδέψω, να κάνω όλα αυτά τα υπέροχα πράγματα που με βοήθησαν στην υπόλοιπη ζωή μου. Ξέρεις, αυτά ήρθαν σαν δώρο από το Θεό, δεν ήταν σχεδιασμένα. Ήταν μεγάλη τύχη. Το φαντάζεσαι; Να ξεκινήσεις σήμερα καριέρα μοντέλου χωρίς φωτογράφο, χωρίς το book σου; Δεν γίνεται…

Πίνουμε τον καφέ μας, λίγο πριν μας κλείσει η καραντίνα στα σπίτια μας και μιλάμε για μόδα. Για όλα τα vintage ρούχα που έχει, για όλες αυτές τις αδιανόητες δημιουργίες που κρύβονται στις ντουλάπες της. Και όχι, δεν ψωνίζει high fashion πια. Της αρέσει να ψωνίζει στο διάβα της. Το καλοκαίρι στα νησιά από τα μαγαζάκια που θα βρεθούν στο δρόμο της και κάτι όμορφο θα κεντρίσει την προσοχή της. Στις χώρες που ταξιδεύει, κομψοτεχνήματα που θα επιθυμήσει.

“Μου αρέσει να ψωνίζω. Εντελώς διαφορετικά πράγματα μεταξύ τους. Έχω ένα συγκεκριμένο στιλ που μου αρέσει να ντύνομαι, αλλά ψωνίζω διάφορα από μαγαζάκια που θα δω. Αυτό για μένα είναι το πιο διασκεδαστικό shopping. Αυτό πού συμβαίνει τυχαία, που δεν το έχεις προγραμματίσει. Αλλά όχι, δεν βγαίνω έξω με σκοπό να ψωνίσω… ξέρεις, ότι είναι Οκτώβριος και πρέπει να βγω να ψωνίσω τα ρούχα της νέας σεζόν, όχι. Στο Παρίσι μένω στο κέντρο, μένω δίπλα στη Chanel, αλλά ειλικρινά δεν ψωνίζω high fashion. Θα ψωνίσω ίσως στις εκπτώσεις. Έχω τόσα πολλά vintage αυθεντικά κομμάτια…»
Και τα απολαμβάνει!

 

Όπως απολαμβάνω εγώ να την ακούω να μιλάει για τον Karl, τον Oscar, τον Yves… Της ζητάω να μου πει μια λέξη για τον καθένα τους…
“Ο Valentino είναι μια ευφυϊα. Τα εξαιρετικά του φορέματα, ο υπέροχος τρόπος που τα διακοσμούσε. Αφιέρωνε εκατοντάδες ώρες για να τα φτιάξει. O Valentino ζει σαν βασιλιάς, ακόμα και σήμερα. Έχει σπίτια παντού, συλλογές έργων τέχνης. Έρχεται συχνά στην Ελλάδα.”
“Ο Karl ήταν μια ευφυία με διαφορετικό τρόπο. Κανείς, ανάμεσα στους σχεδιαστές, δεν έκανε 8 διαφορετικές κολεξιόν. Ποτέ δεν σταματούσε να δουλεύει. Ποτέ δεν έκανε διακοπές. H Chanel ήταν η τελευταία και η πιο σημαντική. Ξέρεις, η Chanel ήταν η Coco Chanel. Aλλά όταν ανέλαβε ο Karl, την μεταμόρφωσε σε ένα άλλο επίπεδο. Κι έκανε μια περιουσία για τη Chanel. Επανευφηύρε τον οίκο Fendi και τις γούνες, τους έδωσε χρώμα. Είχε και τη δική του σειρά. Μέχρι το τέλος δούλευε ασταμάτητα. Πάντα δούλευε. Η ζωή του ήταν η δουλειά του.”
“Ο Oscar! Με όλα αυτά τα υπέροχα χρώματα στα φορέματά του. Επηρεασμένος από το background του, την Καραϊβική. Ήταν ένας υπέροχος και πολύ ευχάριστος άνθρωπος.”

Η κουβέντα μας πρέπει να σταματήσει. Θα μπορούσα να μιλάω ώρες μαζί της, αλλά θα τα ξαναπούμε, ελπίζω. Τώρα έχει να τελειώσει με κάποιες δουλειές πριν αναχωρήσει ξανά για Πάρο, μετά για Λονδίνο και μετά…

Η Kirat είναι υπέροχη! Μιλάει για όλα αυτά με ευγνωμοσύνη, σε χαμηλούς τόνους. Η ζωή ήταν γενναιόδωρη μαζί της, το ίδιο κι εκείνη. Είναι κουλ, γελαστή από μικρή και σιχαίνεται το δράμα. Καθόλου Drama Queen η ίδια. Οι φίλες της ναι. Γελάμε.

“Δεν ήμουν ποτέ. Πάντα ήμουν easy going, πάντα προσπαθούσα να ηρεμήσω τους άλλους -ξέρεις, τις drama queens. Ποτέ δεν ήμουν «εγώ, εγώ, εγώ…». Γελάω με τους ανθρώπους που ζούνε έτσι και προσπαθώ να τους βοηθήσω να τα δούνε διαφορετικά τα πράγματα.”
-Διαφορετικά πως; Ποιο είναι το μυστικό της ζωής για σένα;
Είμαι πολύ αισιόδοξος άνθρωπος. Η καλή υγεία είναι το σημαντικότερο αγαθό σήμερα. Και είμαι τυχερή. Που έχω την υγεία μου, που έχω έναν υπέροχο άντρα στη ζωή μου. Είμαστε 18 χρόνια μαζί. Όλο λέμε θα παντρευτούμε, αλλά ποτέ δεν έχουμε χρόνο. Όλο και κάτι προκύπτει. Σύζυγό μου τον αποκαλώ ούτως ή αλλιώς. 🙂

Φωτογραφίες – πορτρέτα: Αλέξανδρος Μακρής
Φωτό από το προσωπικό αρχείο της Kirat Young

Read More

And More