Πίσω στην κορυφή της σελίδας
19.10.2015 | 11:37

"Τελικά οι υδατάνθρακες πρέπει να υπάρχουν ή όχι στη διατροφή μας;"

Τελικά οι υδατάνθρακες πρέπει να υπάρχουν ή όχι στη διατροφή μας;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Τελικά οι υδατάνθρακες πρέπει να υπάρχουν ή όχι στη διατροφή μας; Και πόσες φορές την εβδομάδα να τους φτιάχνουμε;
Ευχαριστώ

Απάντηση

Τα τρόφιμα πλούσια σε υδατάνθρακες (ψωμί, ρύζι, μακαρόνια, ρύζι, πατάτες) βρίσκονται στη βάση της Πυραμίδας της Μεσογειακής Διατροφής, γεγονός που συνιστά τη συχνή καθημερινή κατανάλωσή τους σε ποσότητα 6-8 μερίδες.
1 φέτα ψωμί = 2 φρυγανιές = 2 cream crackers = ½ κουλούρι θεσ/κης = 1/3 φλ. ρύζι ή μακαρόνια = 1 μπάρα δημητριακών = ½ φλ. δημητριακά πρωινού = 1 μέτρια βραστή πατάτα = 2 μπισκότα ή πολυδημητριακών ή μιράντα ή πτι μπερ ολικής αλέσεως.

Τάνια Καραΐσκου
Διαιτολόγος-διατροφολόγος





Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook