Πίσω στην κορυφή της σελίδας
10.11.2014 | 22:10
Ευθυμία Δέδε

Ειρήνη: "Mπορείτε να προτείνετε μια διατροφή για θηλάζουσες, έτσι ώστε να χάσουμε τα κιλά εγκυμοσύνης;"

Ειρήνη: Mπορείτε να προτείνετε μια διατροφή για θηλάζουσες, έτσι ώστε να χάσουμε τα κιλά εγκυμοσύνης;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Γεια σας και συγχαρητήρια για τις υπέροχες συμβουλές που μας δίνετε. Θα ήθελα αν μπορείτε να προτείνετε μια διατροφή για θηλάζουσες, έτσι ώστε να χάσουμε τα κιλά εγκυμοσύνης!!Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων!!!
Ειρήνη από Πάτρα


ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αγαπητή Ειρήνη, η θηλάζουσα μητέρα χρειάζεται 700 θερμίδες περισσότερες από τις φυσιολογικές για να καλύψει τις ενεργειακές ανάγκες του θηλασμού. Ωστόσο, επειδή οι μισές από αυτές τις θερμίδες καλύπτονται από τα αποθέματα λίπους που δημιουργήθηκαν στην εγκυμοσύνη, μόνο οι υπόλοιπες 350 θερμίδες θα χρειαστεί να προέλθουν από τη διατροφή.

Ενδεικτικό πρόγραμμα
ΠΡΩΙΝΟ
1 ποτήρι γάλα 2% και 2 φρυγανιές ολικής αλέσεως με 1 κουταλάκι ταχίνι και 1 κουταλάκι τριμμένα αμύγδαλα
ή
1 φλιτζάνι γάλα 2% & 1 φλιτζάνι δημητριακά ολικής αλέσεως με 2 αποξηραμένα φρούτα
ή 1 γιαούρτι 2% &  3 κουταλιές δημητριακά ολικής αλέσεως με αποξηράμενα φρούτα

ΕΝΔΙΑΜΕΣΟ
2 φρούτα εποχής ή 1 ποτήρι χυμό από ανάμικτα φρούτα εποχής και 1 τοστ (γαλοπούλα, τυρί, ντομάτα) ή 1 κουλούρι Θεσσαλονίκης και 1 φέτα τυρί του τοστ με χαμηλά λιπαρά και 1 ώρα αργότερα 1 μπάρα δημητριακών ή 3 μπισκότα δημητριακών
ΜΕΣΗΜΕΡΙ
1 μέτριο ψάρι δικής σας επιλογής βραστό ή 1 στήθος κοτόπουλο βραστό ή 2 μέτρια μπιφτέκια από άπαχο μοσχαρίσιο κιμά ψητά ή 1 άπαχη μοσχαρίσια μπριτζόλα ψητή και 1 φλιτζάνι ρύζι ή 1 βραστή πατάτα.
ή
1 μερίδα όσπρια ή λαδερά
ή
Ζυμαρικά και 1 κομμάτι τυρί με χαμηλά λιπαρά, βαθύ πιάτο σαλάτα πράσινη + 1 κ.σ ελαιόλαδο
2 φέτες ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως
ΑΠΟΓΕΥΜΑ
2 φρούτα εποχής ή 1 ποτήρι φυσικό χυμό ανάμικτο εποχής και 3 μπισκότα πολυδημητριακών ή 30γρ μαύρη σοκολάτα χωρίς ζάχαρη & 10 αμύγδαλα ανάλατα
ΒΡΑΔΥ
1 βαθύ πιάτο χορτόσουπα και 1 κομμάτι τυρί με χαμηλά λιπαρά
ή
1 βαθύ πιάτο σούπα με 1 στήθος κοτόπουλο βραστό και λαχανικά,1 φέτα ψωμί του τοστ ολικής αλέσεως
ή
1 ντάκο με ντομάτα τριμμένη και φέτα
ή
Μισή ποσότητα από το μεσημεριανό γεύμα
ΠΡΟ –ΥΠΝΟΥ
1 ποτήρι γάλα 2% ή1 γιαούρτι 2% και 1 φρούτο εποχής

Η καλύτερη περίοδος είναι δύο έως τρεις μήνες μετά τον τοκετό, όταν θα αρχίσετε να ανακτάτε τις δυνάμεις σας ή όταν η περίοδός σας επανέλθει κανονικά. Βάλτε όμως ρεαλιστικούς στόχους: το ιδανικό είναι να χάνετε μέχρι μισό κιλό την εβδομάδα. Το πότε θα ξαναβρείτε τη σιλουέτα σας εξαρτάται κυρίως από το πόσα κιλά πήρατε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Οι περισσότερες γυναίκες παίρνουν 12-17 κιλά, από τα οποία 6-7 χάνονται πριν ακόμα πάρουν εξιτήριο από το μαιευτήριο. Άρα, μένουν 6 έως 10 κιλά, τα οποία θα σας αποχαιρετήσουν σταδιακά από τους επόμενους έξι έως οχτώ μήνες και μετά.

Έφη Δέδε
Διαιτολόγος - Διατροφολόγος, BSc

ΔΕΣ ΚΙ ΑΥΤΟ: Έγκυος ή θηλάζεις; Τι πρέπει να προσέξεις στη διατροφή σου! [ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ]

src=/files/Image/Fitness/2014/QANDA/05/QANDABANNER.gif

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook