Πίσω στην κορυφή της σελίδας
06.03.2014 | 22:45
Νικόλ Τσιάνη

Ειρήνη: "Τι να κάνω να αλλάξει αυτό το κόλλημα της ζυγαριάς;"

Ειρήνη: Τι να κάνω να αλλάξει αυτό το κόλλημα της ζυγαριάς;
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Γεια σας. Με λένε Ειρήνη, είμαι 30 χρόνων, 1,72μ., 69 κιλά και εργάζομαι σε σούπερ μάρκετ. Κάνω υγιεινή διατροφή, δηλαδή πέντε γεύματα: πρωινό - γιαούρτι με δημητριακά, δεκατιανό - τοστ με κασέρι και χυμό, μεσημεριανό - λαδερό, όσπρια, ψάρι ή κρέας, απόγευμα - φρούτο και βράδυ είτε γιαούρτι με φρούτο, είτε τοστ με κασέρι γαλοπούλα και φρούτα.  Περπατάω σε διάδρομο καθημερινά 30\' με 35\' λεπτά ή τρεις φορές την εβδομάδα για 55\' λεπτά. Λατρεύω βέβαια τα γλυκά, θα φάω σίγουρα μια φορά την εβδομάδα. Παρόλα αυτά η ζυγαριά έχει κολλήσει και δεν λέει να πέσει γραμμάριο. Αυτές τις γιορτές δεν πήρα γραμμάριο. Προσπάθησα πολύ. Τι να κάνω να αλλάξει αυτό το κόλλημα της ζυγαριάς;
Eιρήνη


ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Αγαπητή Ειρήνη,
Η προσπάθειά σου να μην πάρεις καθόλου βάρος τις γιορτές ήταν πολύ καλή και μπράβο σου. Πρέπει να γνωρίζεις ότι μια φυσιολογική απώλεια είναι 0.5-1 κιλό την εβδομάδα. Χωρίς άγχος και με πολύ υπομονή και επιμονή, η προσπάθειά σου δε θα αργήσει να φανεί.

Για καλύτερα αποτελέσματα  μπορείς να εφαρμόσεις τα εξής:
- Προσπάθησε να πίνεις καθημερινά 1,5 λίτρο υγρών (νερό, χυμοί χωρίς ζάχαρη, ελληνικός ή στιγμιαίος καφές, ημίπαχο γάλα, τσάι, ρόφημα κρόκου Κοζάνης).
- Πρόσθεσε στη διατροφή σου το πράσινο τσάι που είναι ενισχυμένο σε κατεχίνες και αντιοξειδωτικά που ενεργοποιούν τον μεταβολισμό.
- Αντικατάστησε όλα τα λευκά σε προϊόντα ολικής αλέσεως (δημητριακά, ζυμαρικά, ψωμί πολύσπορο, cream crackers σίκαλης, καστανό/αναποφλοίωτο ρύζι), τα οποία είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες.
- Κατανάλωσε καθημερινά καυτερά καρυκεύματα, τρόφιμα πλούσια σε πρωτεΐνες (π.χ. πουλερικά, γαλακτοκομικά, ψάρι, μανιτάρια), γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά, ανάλατους ξηρούς καρπούς.
- Για γλυκό προτίμησε επιδόρπια χωρίς ζάχαρη, μπαρες δημητριακών ολικής αλέσεως, παστέλι, μαύρη σοκολάτα χωρίς ζάχαρη, γιαούρτι με μέλι, μπισκότα πολυδημητριακών.
Νικόλ Τσιάνη
Κλινικός Διαιτολόγος – Διατροφολόγος  B.Sc


Έχεις απορίες σχετικά με τη διατροφή; Προσπαθείς να χάσεις κιλά και δεν τα καταφέρνεις; Θέλεις να μάθεις πως θα αποκτήσεις το τέλειο σώμα για εσένα; Στείλε την ερώτησή σου και η ομάδα του Δημήτρη Γρηγοράκη θα σου δώσει την απάντηση
ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Check this
Focus στην περιποίηση! Βήμα- βήμα πώς να αποτοξινώσεις το πρόσωπό σου και να το κάνεις να λάμψει ξανά!
Έτσι φοράνε το κολάν τους οι διάσημες! Πάρε στιλιστικές ιδέες για all day looks!
Computer eye syndrom: Τι είναι και τι πρέπει να κάνεις για να προστατεύσεις τα μάτια σου...
The Jaffa project: Μεσογειακό ταμπεραμέντο και retro - bohemian design από το Tel Aviv
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook