Πίσω στην κορυφή της σελίδας
10.04.2014 | 22:03

Μαρίνα: "Έχω κολλήσει σε αυτά τα κιλά ένα μήνα τώρα. Ό, τι και να κάνω δεν χάνω γραμμάριο"

Μαρίνα: Έχω κολλήσει σε αυτά τα κιλά ένα μήνα τώρα. Ό, τι και να κάνω δεν χάνω γραμμάριο
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ερώτηση
Καλησπέρα! Είμαι 32 ετών και έχω ύψος 1,57μ. Ζυγίζω 59 κιλά. Γέννησα πριν από δύο μήνες και έχω κολλήσει σε αυτά τα κιλά ένα μήνα τώρα. Ό, τι και να κάνω δεν χάνω γραμμάριο. Κάνω κάθε μέρα αερόβια γυμναστική καθώς είμαι δασκάλα aerobic. Θέλω να φτάσω τα 50 κιλά. Πώς μπορώ να τα καταφέρω; Έχω πάρα πολύ άγχος και φοβάμαι πως αυτό έχει μπλοκάρει το μεταβολισμό μου. Ευχαριστώ πολύ.
Μαρίνα



ΑΠΑΝΤΗΣΗ
Ο πρώτος και βασικός κανόνας είναι να μην παραλείπεις ποτέ τα γεύματά σου. Μένοντας πολλές ώρες νηστική, πεινάς περισσότερο και καταφεύγεις σε γρήγορα γεύματα αλλά και σε μεγαλύτερη ποσότητα, το οποίο θα έχει σαν αποτέλεσμα να παίρνεις βάρος.

Αντικατάστησε όλα τα λευκά με προϊόντα ολικής αλέσεως, τα οποία είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες, βοηθώντας τον οργανισμό να παραμένει «χορτάτος» για περισσότερη ώρα και εμποδίζοντας τις εξάρσεις ινσουλίνης, που ενεργοποιούν την αποθήκευση λίπους, ειδικά στην περιοχή της κοιλιάς.

Επίσης, τα φρέσκα φρούτα και λαχανικά είναι το κλειδί για μία ισορροπημένη διατροφή. Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες και αντιοξειδωτικά και έχουν χαμηλή θερμιδική αξία. Τα τρόφιμα που είναι πλούσια σε λιπαρά βοηθούν στην αποθήκευση λίπους, ειδικά στην περιοχή της κοιλιάς. Αντιθέτως, φρόντισε να καταναλώνεις καλά λιπαρά τα οποία βρίσκονται σε αφθονία στα ψάρια και συμβάλουν στο κάψιμο του λίπους. Μη ξεχνάς το νερό, το οποίο βοηθάει στην καλύτερη λειτουργία του μεταβολισμού και φυσικά προσπάθησε να αυξήσεις τη φυσική σου δραστηριότητα.

Προτίμησε να καταναλώνεις:
• Πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες

• Καυτερά καρυκεύματα

• Άπαχες πρωτεΐνες (π.χ. ψάρι, μανιτάρια)

• Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά (2 μερίδες καθημερινά)

• Φρούτα και Λαχανικά (5 μερίδες καθημερινά)

• Αμύγδαλα (30γρ. καθημερινά)

• Δημητριακά/ζυμαρικά ολικής αλέσεως (4 μερίδες καθημερινά)

• Αμύγδαλα (30γρ. καθημερινά)

Με την συνεργασία της Γεωργίας Καπώλη, Κλινικής Διαιτολόγου- Διατροφολόγου, ΜSc Επιστημονική Διευθύντρια Κέντρου Διαιτολογικής Υποστήριξης & Μεταβολικού Ελέγχου ΛΟΓΩ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ Νεμέας, Αντιπροέδρου Ελληνικής Διατροφολογικής Εταιρείας



Έχεις απορίες σχετικά με τη διατροφή; Προσπαθείς να χάσεις κιλά και δεν τα καταφέρνεις; Θέλεις να μάθεις πως θα αποκτήσεις το τέλειο σώμα για εσένα; Στείλε την ερώτησή σου και η ομάδα του Δημήτρη Γρηγοράκη θα σου δώσει την απάντηση
ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook