TLife | The female side of life

30.07.2010 | 00:00

Nicole Kidman: "Μετά την εγκυμοσύνη απέκτησα επιτέλους καμπύλες"

Είναι φανερό πως η βραβευμένη με Όσκαρ Αυστραλή ηθοποιός προσέχει το σώμα της. Μετά τη γέννηση της μικρής της κόρης, δήλωνε πανευτυχής που για πρώτη φορά στη ζωή της είχε καμπύλες: “Όταν έχεις ένα πολύ αδύνατο σώμα για όλη σου τη ζωή, είναι ωραίο να αποκτάς επιτέλους στήθος”.
 
Η 42χρονη ηθοποιός βέβαια ξεκίνησε γρήγορα διατροφή προκειμένου να επιστρέψει στα studio του Hollywood για τα γυρίσματα της νέας της ταινίας. Κάτι τέτοιο δεν της ήταν και τόσο δύσκολο, αφού έχει την άσκηση στο αίμα της.

Οι διατροφικές τις συνήθειες
 
Αν και όπως η ίδια δηλώνει δεν χρειάστηκε ποτέ να κάνει διατροφή, πλην ίσως για τα λίγα κιλά μετά την εγκυμοσύνη, είναι οπαδός της ισορροπημένης διατροφής: balanced diet! Ουσιαστικά, όσοι ακολουθούν το συγκεκριμένο διαιτολόγιο, εξισορροπούν κάθε διατροφική ομάδα στα γεύματά τους. Τρώει από όλα, χωρίς να το παρακάνει με το Junk food και τις θερμίδες.
 
Άλλωστε όπως η ίδια δηλώνει, ενδιαφέρεται περισσότερο για την υγεία της και λιγότερο για το νούμερο του παντελονιού της.

Δεν είναι λίγες οι φορές από τότε που παντρεύτηκε τον στάρ της country Keith Urban, που επισκέφτηκε ένα fast food! “Είμαι 1.80μ, οπότε δεν είναι τόσο το βάρος που με απασχολεί, όσο η χοληστερίνη”!
 
Σε γενικές γραμμές η Nicole ακολουθεί τους παρακάτω τρεις κανόνες για την διατροφή της.
 
- 5 μικρά γεύματα κάθε μέρα (αντί για 3 μεγαλύτερα).
- Προσπαθεί να είναι εφευρετική με την κουζίνα. Με τον τρόπο αυτό μπορεί να ελέγξει καλύτερα το τι τρώει και πόσες θερμίδες έχει αυτό που ετοιμάζει.
- Τρώει ένα επιδόρπιο, αλλά με το μεσημεριανό της και ποτέ με το βραδινό. Έτσι, έχει όλο το απόγευμα μπροστά της για να το “κάψει”!
 
Η γυμναστική είναι οικογενειακή υπόθεση
 
“Ο πατέρας μου είναι μαραθωνοδρόμος. Αυτός είναι που μας έμαθε να αγαπούμε την άσκηση και ειδικά το τρέξιμο” αναφέρει η ίδια σε συνέντευξή της. Η εξάσκηση ήταν για τον κύριο Kidman οικογενειακή υπόθεση και όλη η οικογένεια συνήθισε σε αυτόν τον τρόπο ζωής.
 
Η personal trainner της διάσημης Αυστραλής ηθοποιού, Jenna Elfman αποκαλύπτει τις τρεις βασικές συμβουλές γυμναστικής που δίνει στην Nicole Kidman για καλύτερα αποτελέσματα:
 
1. Περισσότερες επαναλήψεις σε κάθε άσκηση σημαίνει πιο δυνατούς και καλοσχηματισμένους μύες.
 
2. Ο συνδυασμός ασκήσεων με βάρη και καρδιαγγειακής γυμναστικής είναι ιδανικός για πιο γρήγορα και καλύτερα αποτελέσματα.
 
3. Η γυμναστική δεν θέλει κόπο, θέλει τρόπο. Παράλληλα με την κλασική εξάσκηση, φρόντισε να γυμνάζεσαι “ευχάριστα”, κάνοντας μια βόλτα με το ποδήλατο, πηγαίνοντας για χορό ή κολυμπώντας!

Μυστικά για απώλεια βάρους από την personal trainner της Kidman

H Jenna Elfman συστήνει να πίνεις πολλά υγρά και περισσότερα λαχανικά. Μην παραλείπεις ποτέ τα γεύματα! Καλό είναι επίσης να αποφεύγεις την απλή ζάχαρη, το αλάτι και την καφεΐνη. Φρόντισε το βραδινό σου να είναι το πιο ελαφρύ γεύμα της ημέρας.

Μην κάνεις δίαιτα - φάε απλά πιο υγιεινά! Tέλος, συστήνει γυμναστική 45 λεπτά 6 φορές την εβδομάδα.
 
Βαθμολόγησε το

Πείτε μας...

Ρωτήστε μας, διορθώστε μας, εκμυστηρευτείτε μας, σχολιάστε μας. Σας προσκαλούμε να γίνετε μέλος της παρέας που
λέγεται ΤL!fe...