Πίσω στην κορυφή της σελίδας
01.02.2016 | 09:00
Γεωργία Καπώλη

ΔΙΑΙΤΑ: Χάσε κιλά με ένα εύκολο μενού που τονώνει το μεταβολισμό σου

ΔΙΑΙΤΑ: Χάσε κιλά με ένα εύκολο μενού που τονώνει το μεταβολισμό σου
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Θέλεις μία δίαιτα με εύκολα και νόστιμα φαγητά που θα σε βοηθήσει να χάνεις κιλά, να καις λίπος και να τονώνεις τον μεταβολισμό σου; Είσαι στο σωστό μέρος! Η διαιτολόγος-διατροφολόγος Γεωργία Καπώλη σου δίνει το διαιτολόγιο που θα σε βοηθήσει να χάσεις έως και 4 κιλά σε ένα μήνα χωρίς να πεινάσεις και χωρίς να στερηθείς τις αγαπημένες σου γεύσεις...

Δες παρακάτω το μενού αλλά και τις χρήσιμες συμβουλές που σου δίνει για σίγουρη επιτυχία! Να θυμάσαι ότι η συστηματική άσκηση σε βοηθά να αδυνατίσεις ακόμα πιο γρήγορα.


ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΤΟ ΜΕΝΟΥ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΠΑΝΩ ΣΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ




ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΑΣΕΙΣ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΚΑΝΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ

* Να θυμάσαι ότι το διαιτολόγιο αυτό δεν αποτελεί ένα εξατομικευμένο διαιτολογικό πλάνο αλλά ένα απλό προφίλ διατροφής. Εάν θέλεις μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιον ειδικό διατροφολόγο για να σου δώσει τις σωστές κατευθυντήριες οδηγίες.


ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΤΑΧΥΝΕΙΣ ΤΟ ΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ ΣΟΥ

- Μην παραλείπεις γεύματα.
- Κατανάλωνε καθημερινά άφθονες ποσότητες υγρών (τουλάχιστον 8-10 ποτήρια): νερό, χυμοί, τσάι, γάλα χαμηλό σε λιπαρά.
- Μην τρως αργά το βράδυ.
- Περιόρισε την κατανάλωση των αλκοολούχων ποτών.
- Απόφυγε την προσθήκη ζάχαρης.
- Κατανάλωνε τρόφιμα ολικής αλέσεως ή σικάλεως.
- Απόφυγε αυστηρά τα παρακάτω τρόφιμα: σάλτσες, κρέμα γάλακτος πλήρη σε λιπαρά, τηγανιτά, βούτυρο, γλυκά, έτοιμο φαγητό τύπου fast food.
- Κατανάλωνε καθημερινά 5-7 μερίδες φρούτων και λαχανικών.
- Πίνε καθημερινά 3 ποτήρια πράσινο τσάι.
- Μην παραλείπεις το πρωινό.
- Εκμεταλλεύσου την καλοκαιρία και αύξησε τη φυσική σου δραστηριότητα (μετά τη δουλειά καθημερινά πήγαινε για μισή ώρα περπάτημα ή ποδήλατο).

Επιμέλεια: Θεοδωροπούλου Δέσποινα

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook