Πίσω στην κορυφή της σελίδας
30.05.2011 | 11:15
Γεωργία Καπώλη

Summer Diet 2! Η δίαιτα που σε προετοιμάζει για την παραλία...

Summer Diet 2! Η δίαιτα που σε προετοιμάζει για την παραλία...
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Καλοκαιράκι, ήλιος, δροσεροί χυμοί και παραλία! Έχεις ήδη ξεκινήσει την Summer Diet και είσαι σχεδόν έτοιμη για την πιο εντυπωσιακή έξοδο στην παραλία.
Η Κλινική Διαιτολόγος Γεωργία Καπώλη ετοίμασε άλλες δύο εβδομάδες για να χάσεις μερικά ακόμη κιλά και να προετοιμάσεις το δέρμα σου για το καλύτερο μαύρισμα που έκανες ποτέ.

"Το καλύτερο φάρμακο για την υγεία της επιδερμίδας δεν μπορεί να είναι άλλο από την πλήρη πρόσληψη αντιοξειδωτικών συστατικών. Και ο λόγος είναι ότι οι συγκεκριμένες θρεπτικές ουσίες έχουν την ιδιότητα να απομακρύνουν από τον οργανισμό τις ελεύθερες ρίζες και να ενισχύουν την ανάπλαση του δέρματος" εξηγεί η κ. Καπώλη.

Κάνε "κλικ" εδώ για να δεις τις προηγούμενες 2 εβδομάδες...





ΜΕΡΙΚΑ EXTRA TIPS ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΙΤΟΛΟΓΟ
Η Κλινική Διαιτολόγος Διατροφολόγος Γεωργία Καπώλη σου δίνει μερικά diet tips. Έξυπνες πληροφορίες για να ξέρεις πως κάνεις τη δίαιτα σωστά, οι οποίες και θα λύσουν τις απορίες σου για μικρές και καθημερινές συνήθειες όσο κάνει τη δίαιτα. "Το διατροφολόγιο μας είναι απόλυτα ισορροπημένο σε αναλογία θρεπτικών συστατικών και καλύπτει επαρκώς τις διατροφικές ανάγκες σε Βιταμίνες – Μέταλλα - Ιχνοστοιχεία"!

Για την καλύτερη τήρηση του διαιτολογίου μην ξεχνάς τα παρακάτω:
1. Ελεύθερα μπορείτε να χρησιμοποιείτε: λεμόνι, ξύδι, καρυκεύματα, μουστάρδα, κρεμμύδι, σόδα.
2. Τα δημητριακά, το ψωμί, τα ζυμαρικά, τα κράκερ, οι φρυγανιές και τα παξιμάδια να είναι ολικής αλέσεως.
3. Φρούτα: μπορείτε να καταναλώνετε οποιοδήποτε φρούτο εποχής σε μέγεθος ενός φλιτζανιού τσαγιού ή ένα ποτήρι χυμός φρούτων ή ρόφημα φρούτων και λαχανικών.
4. Σαλάτα εποχής: μπορείτε να καταναλώνετε οποιοδήποτε λαχανικό επιθυμείτε, ωμό ή βραστό, σε απεριόριστη ποσότητα.
5. Να καταναλώνετε γάλα και γιαούρτι με 1.5 – 2% σε λιπαρά.
6. Στο ψάρι – κοτόπουλο – κρέας να αφαιρείτε την πέτσα.
7. Λάδι: ελαιόλαδο, συνολικά έως 5 κουταλάκια του γλυκού την ημέρα στο φαγητό και στη σαλάτα).
8. Αποφύγετε το ζωικό βούτυρο και προτιμήστε τη μαργαρίνη
9. Ποσότητες: 1 μερίδα εστιατορίου {βάρους 150 γρ.(κρεατικά), 200 γρ. (Λαδερά, ζυμαρικά, όσπρια), 30-50 γρ. (τυρί, ψωμί)}.
10. Αλλαγές στα γεύματα (και στις ήμερες) επιτρέπονται κατά βούληση.
11. Αλκοόλ: Επιτρέπονται έως 5 ποτήρια κρασιού την εβδομάδα.
12. Να στραγγίζετε τα φαγητά σας (κυρίως τα λαδερά και τα μαγειρεμένα με σάλτσες)
13. Όταν συντρέχουν λόγοι αλλεργίας ή δυσαρέσκειας σε ορισμένες τροφές, αντικαταστήστε τα γεύματα με αντίστοιχες τροφές.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook