Χριστούγεννα στη Νέα Υόρκη: Οι πιο πολυτελείς βιτρίνες της πόλης στολίστηκαν για τις γιορτές!

Χριστούγεννα στη Νέα Υόρκη: Οι πιο πολυτελείς βιτρίνες της πόλης στολίστηκαν για τις γιορτές! | tlife.gr

Ποιο είναι το πιο κοινό πράγμα που κάνουμε όλοι στη διάρκεια των γιορτών για να νιώσουμε πως έχουμε μπει στο σωστό κλίμα και “εισπνέουμε” χριστουγεννιάτικη ατμόσφαιρα; Εντάξει, εννοώ πέρα από το στολισμό του δέντρου και του σπιτιού μας! Εννοείται πως οι χριστουγεννιάτικες βόλτες στα μαγαζιά για τα απαραίτητα ψώνια -ή και μη!- και η επίσκεψη στα μεγάλα πολυκαταστήματα και malls είναι μία από τις αγαπημένες συνήθειες όλων μας! Για αυτό και κάθε χρόνο τέτοια εποχή, τόσο οι δρόμοι, όσο και τα εμπορικά καταστήματα φορούν τα “καλά” τους και μας περιμένουν να απολαύσουμε τις βόλτες και τις αγορές μας! Ωστόσο, αν νομίζεις πως οι κρεμαστές γιρλάντες με τα φωτεινά αστέρια στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας είναι εντυπωσιακές, περίμενε να δεις τι γίνεται στη Νέα Υόρκη! Γιατί η αμερικανική μητρόπολη είναι το απόλυτο place to be κατά τη χριστουγεννιάτικη περίοδο και αυτό αντικατοπτρίζεται στις βιτρίνες των μεγαλύτερων και πολυτελέστερων καταστημάτων και department stores που συναντά κανείς στους δρόμους της!

Ολόκληρη η 5th Avenue, ο διασημότερος και ακριβότερος εμπορικός δρόμος του Manhattan μοιάζει σαν να έχει ξεπηδήσει από κάποιο παραμύθι! Δεν είναι μονάχα ο στολισμός και τα λαμπερά φώτα που τον κάνουν τόσο μοναδικά εκθαμβωτικό, αλλά και το γεγονός πως πλήθος κόσμου συρρέει για να δει από κοντά τις θεματικές βιτρίνες των μεγαλύτερων πολυκαταστημάτων της πόλης! Για αυτό και κάθε χρόνο, οι designers και τα κορυφαία επιτελεία στο χώρο της διακόσμησης βάζουν τα δυνατά τους και δίνουν τον καλύτερο εαυτό τους για να δημιουργήσουν άλλη μία αξέχαστη απεικόνιση της δικής τους μετάφρασης για τα Χριστούγεννα! Tiffany’s, Saks και Bloomingdale’s είναι μόνο μερικά από τα υπερπολυτελή καταστήματα που αλλάζουν εντελώς όψη και αύρα για τις γιορτές, κάνοντας τις βιτρίνες τους σε απόλυτο talk of the… world! Φυσικά, τίποτα δεν είναι τυχαίο, αφού κάθε κατάστημα επιλέγει μία συγκεκριμένη θεματική ενότητα στην οποία αφιερώνει τις βιτρίνες και το γενικότερο στολισμό του, αναδεικνύοντας τη διαδικασία σε καλλιτεχνικό δρώμενο!

Για να μπεις, λοιπόν, κι εσύ στο πιο γιορτινό κλίμα του κόσμου, ρίξε μια ματιά παρακάτω για να… χαζέψεις τις “μαγικές” βιτρίνες της Νέας Υόρκης, ακόμη κι αν δεν ταξιδέψεις ως εκεί!

Tiffany & Co.

Τι πιο ταιριαστό για τον εμβληματικό οίκο, από το να επενδύσει τις βιτρίνες του με το διάσημο Tiffany Blue χρώμα (σήμα κατατεθέν της εταιρίας), αλλά και με τα διάσημα και διαχρονικά κλασικά Tiffany Blue Box, που όλοι ονειρευόμαστε μια μέρα να… ανοίξουμε!

Macy’s

Χιλιάδες κόσμου θα συγκεντρωθούν έξω από τις βιτρίνες του πολυκαταστήματος και φέτος, μιας και ο τίτλος τους είναι “The Perfect Gift Brings People Together” (“Το Τέλειο Δώρο Φέρνει Τους Ανθρώπους Κοντά”)! Το Macy’s θέλει με αυτό τον τρόπο να δείξει πως το χριστουγεννιάτικο πνεύμα αντιπροσωπεύει τη χαρά της προσφοράς σε αυτούς που αγαπάς!

Saks Fifth Avenue New York

Φέτος, το θρυλικό Saks γιορτάζει τα 80 χρόνια της κλασικής ταινίας κινουμένων σχεδίων “Η Χιονάτη και οι Επτά Νάνοι” και αφιερώνει τις βιτρίνες του στους χαρακτήρες που έπλασε η Disney βάσει του αγαπημένου παραμυθιού των παιδιών!

Barneys

Το πολυκατάστημα έχει στήσει όλη τη θεματική των βιτρινών του στα social media και τις καμπάνιες που φιλοξενούνται στα Μέσα. Με τίτλους, όπως “Primordial”, “Utopia”, “Millennium” και Mushroom Singularity»”, κάθε βιτρίνα του Barneys φιλοξενεί και ένα διαφορετικό installation!

Bergdorf Goodman

Το υπερπολυτελές κατάστημα που επιλέγει κάθε χρόνο να “ντύσει” με τον πιο σοφιστικέ τρόπο τις βιτρίνες του, αποφάσισε για τα φετινά Χριστούγεννα να δώσει τον τίτλο “To New York With Love” (“Στη Νέα Υόρκη Με Αγάπη”), θέλοντας να γιορτάσει τους μεγαλύτερους και διασημότερους καλλιτεχνικούς θεσμούς και οργανισμούς της πόλης!

Bloomindgales

Για τη φετινή σεζόν, το πασίγνωστο κατάστημα ταυτίστηκε με την προσεχή κυκλοφορία της ταινίας “The Greatest Showman” και διακόσμησε τις μοναδικές βιτρίνες τους με λαμπερές εικόνες (περισσότερα από 7.000.000 κρύσταλλα Swarovski χρησιμοποιήθηκαν για τις ανάγκες της βιτρίνας) και “ζωντανές” αναπαραστάσεις βγαλμένες από το τσίρκο!

Lord and Taylor

Άλλη μία περίπτωση μοναδικών στολισμών, αφού το κατάστημα γιορτάζει τα 80 συνεχόμενα έτη στολισμών βιτρίνας, υπό το γενικό τίτλο “The Best and the Brightest” (“Η Καλύτερη και η Λαμπερότερη”), στοχεύοντας να… θαμπώσει τους επισκέπτες του!

READ more