5 υγιεινές διατροφικές συνήθειες που μπορείς να κρατήσεις και μετά την εγκυμοσύνη

Η εγκυμοσύνη είναι μία περίοδος αλλαγών. Το σώμα σου, η καθημερινότητα σου και – φυσικά – η διατροφή σου αλλάζουν. Και αυτό μόνο κακό δεν είναι, ειδικά στο κομμάτι της διατροφής. Με έναν εντελώς φυσικό τρόπο, εσύ αποχωρίζεσαι τις κακές συνήθειες και υιοθετείς πιο υγιεινές. Για εσένα και το μωρό σου. Τι θα έλεγες να κρατήσεις μερικές και μετά το πέρας της εγκυμοσύνης; 

Τέλος τα αναψυκτικά και οι υπερβολικοί καφέδες
Μπορεί να αγαπάς τη δροσιά που πραγματικά σου χαρίζουν ειδικά τις μέρες που κάνει ζέστη, όμως, τα αναψυκτικά είναι πλούσια σε… συντηρητικά. Από τα πιο απλά, μέχρι τα πιο σύνθετα. Θυμήσου απλά εκείνες τις φορές που αισθάνθηκες καούρα μετά την υπερβολική κατανάλωση τους. Το ίδιο συμβαίνει και με την καφεΐνη που περιέχουν ροφήματα όπως τα αναψυκτικά, ο καφές και το τσάι, τα οποία αυξάνουν τον καρδιακό παλμό της εγκύου και του εμβρύου. Για αυτό, και ως μέλλουσα μαμά έχεις ανακαλύψει την μαγεία του νερού, απολαμβάνεις τη δροσιά του, τις λίγες του θερμίδες και το μεταβολισμό σου. Κάπως έτσι, εσύ συνηθίζεις χωρίς το αναψυκτικό και την καφεΐνη και δημιουργείς νέες συνήθειες.

Τα υγιεινά σνακ στο παιχνίδι
Ναι, οι λιγούρες των πρώτων μηνών θα ικανοποιηθούν με το αγαπημένο σου γλυκό. Επειδή, όμως, όσο οι εβδομάδες περνούν, τόσο πιο εύκολα παίρνεις την απόφαση να δημιουργήσεις και να ακολουθήσεις ένα πιο υγιεινό τρόπο διατροφής, τα μικρά σνακ γίνονται μονόδρομος. Γιατί, λοιπόν, ενώ έχεις ανακαλύψει τα οφέλη τους, να επιστρέψεις στις έτοιμες σαλάτες στην μετά εγκυμοσύνη εποχή;

Μειώνεις τη ζάχαρη και το αλάτι που βάζεις στο φαγητό
Ένα sweet & sour συνδυασμός που σώζει τη σιλουέτα σου. Υπεύθυνο για την κατακράτηση υγρών, που ειδικά την περίοδο της εγκυμοσύνης δεν λέει να σταματήσει, το αλάτι δεν έχει θέση στα σπιτικά σου πιάτα. Και αυτό μόνο κακό δεν είναι! Εσύ συνηθίζεις στη γεύση του φαγητού σου και κάπως έτσι δημιουργείς μία νέα διατροφική συνήθεια που κρατάς και μετά τον ερχομό του μωρού σου στον κόσμο αυτό. 

Συνηθίζεις ευκολότερα σε ένα πλάνο που δεν στερείσαι τίποτα
Το διαιτολόγιο μίας εγκύου πρέπει να είναι πλούσιο και να μην αποκλείει σχεδόν καμία τροφική ομάδα. Οι ειδικοί θέλουν πολλά φρούτα και λαχανικά, ψάρι, πουλερικά και όλα τα είδη των τροφών στο πιάτο μας. Μπορεί ο στόχος σου να μην αφορά το αδυνάτισμα, όμως, πρόκειται για μία νέα συνήθεια – εφόδιο για τη μελλοντική σου -νέα- ζωή.

Έρχεσαι πιο κοντά με διατροφικές ομάδες που αγνοούσες
Φρούτα, λαχανικά, όσπρια. Όλα υγιεινά και θρεπτικά, όμως, βρίσκονταν στον πιάτο σου συχνά; Αν όχι, τότε οι μήνες της εγκυμοσύνης είναι μία εξαιρετική ευκαιρία για να τα προσθέσεις στο μενού σου και να επωφεληθείς από τα θρεπτικά τους συστατικά. 

 

Read More

And More