Είσαι έγκυος; Τα superfoods που χρειάζεσαι

Ένας από τους τομείς που αλλάζει, όταν μία γυναίκα είναι σε ενδιαφέρουσα, αυτός δεν είναι άλλος από την διατροφή. Προσέχεις λίγο παραπάνω, ρωτάς πρώτα το γιατρό σου και μαζί αφαιρείτε κάποιες τροφές από το διατροφικό σας πλάνο και καταναλώνεις μερικά τρόφιμα λίγο πιο συχνά. Είναι οι λεγόμενες υπερτροφές, τα superfoods όπως τα γνωρίζεις, τα οποία, όσο περιμένεις να φέρεις το παιδί σου στον κόσμο αυτό, σού παρέχουν τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά και σε βοηθούν να καταπολεμήσεις τις ναυτίες, ειδικά στο πρώτο τρίμηνο της εγκυμοσύνης. Ποιες είναι;

Σπανάκι
Πλούσιο σε ασβέστιο, βιταμίνη Α, βιταμίνη C και σίδηρο, η πιο χαρακτηριστική πράσινη τροφή αποτελεί το διατροφικό must τόσο για εσένα όσο και για το μωράκι σου. Τα υψηλά ποσοστά σιδήρου, που περιέχει, αποτελούν το κλειδί για να τα επιλέξεις. Ειδικοί υποστηρίζουν ότι η αναιμία είναι μία ασθένεια, η οποία γεννάται στο παιδί πριν ακόμα βγει από την κοιλιά της μαμάς του. Παράλληλα, το σπανάκι θα βοηθήσει την κυκλοφορία του αίματος από τη μαμά στο μωρό.

Αμύγδαλα
Πριν την εγκυμοσύνη ήταν το αγαπημένο σου snack. Μήπως να το κρατήσεις και τους μήνες της κύησης; Τα αμύγδαλα αποτελούν εξαιρετική πηγή ασβεστίου και μαγνησίου. Όμως, το super στο συγκεκριμένο food βρίσκεται στα λιπαρά ω3 που περιέχει η μικροσκοπική αυτή τροφή. Ο, ω3, τύπος λιπαρών διευκολύνει την ανάπτυξη του μωρού σου.

Καρότο
Από το πράσινο σπανάκι στο πορτοκαλί καρότο. Το αγαπημένο σνακ του Bugs Bunny είναι γεμάτο από Βιταμίνη Α, η οποία αποτελεί τη σημαντικότερη βιταμίνη που χρειάζεται μία έγκυος, αφού βοηθάει στην ανάπτυξη του δέρματος, των δοντιών και των ματιών του μωρού που βρίσκεται στην κοιλιά σου.

Μπανάνα
Όπως καταλαβαίνεις, οι υπερτροφές θέλουν το χρώμα τους. Γιατί, αυτό υποδηλώνει και τα θρεπτικά τους στοιχεία. Οι ουσίες που περιέχει το κίτρινο φρούτο θα σε βοηθήσουν να αντιμετωπίσεις τις ναυτίες που προκαλεί η εγκυμοσύνη, καθώς θα σταθεροποιήσουν το στομάχι σου, βελτιώνοντας τη λειτουργία του.

Μπρόκολο
Μπορεί να μην τρελαίνεσαι για τη γεύση του (δεν είσαι η μόνη), όμως, ο οργανισμός σου το χρειάζεται. Θα σε βοηθήσει να νικήσεις τις ζαλάδες, ενώ την ίδια στιγμή θα σου χαρίσει μερικά από τα πλούσια θρεπτικά του στοιχεία. 

Ποπ – Κορν
Μπορεί να έχει τη φήμη του λιπαρού σνακ, όμως για σένα είναι τροφή ταμάμ. Αν και το βούτυρο και το αλάτι μόνο καλό δεν κάνουν, εσύ προτίμησε να δεις την αγαπημένη σου ταινία με συνοδεία ποπ-κορν, αφού η βιταμίνη Ε που περιέχει, θα σε βοηθήσει. Δεν τη βρίσκεις και εύκολα (για να είμαστε ειλικρινείς). Κακώς, αφού η βιταμίνη Ε θα θωρακίσει τα κύτταρα του μωρού, εξασφαλίζοντας σε εσένα καλύτερη άμυνα απέναντι σε ασθένειες. Και δεν τις θες καθόλου τη δεδομένη στιγμή.

***Οι τροφές αποτελούν αποτέλεσμα έρευνας. Πριν καταναλώσεις οτιδήποτε, μην παραλείψεις να ρωτήσεις τον γιατρό σου. 

Read More

And More