Προβλήματα ύπνου στην εγκυμοσύνη: Πώς θα τα αντιμετωπίσεις

Όπως έχεις διαβάσει αρκετές φορές στη στήλη αυτή, η εγκυμοσύνη είναι ταυτόχρονα μία ευχάριστη και δύσκολη περίοδος στη ζωή μίας γυναίκας. Σήμερα, θα επικεντρωθούμε στο δεύτερο χαρακτηριστικό. Για να την διευκολύνουμε και να την κάνουμε όσο πιο ευχάριστη γίνεται. Ένα, λοιπόν, από τα συχνότερα προβλήματα σχετίζεται με τον ύπνο. Συχνουρία, ναυτία, κράμπες, δυσφορία, αυξημένο βάρος, αγωνία είναι μόλις μερικές από τις αιτίες που κάνουν τη μέλλουσα μαμά να ταλαιπωρείται. Μην αγχώνεσαι! Με τις παρακάτω συμβουλές θα τις αντιμετωπίσεις άμεσα και αποτελεσματικά!

Απόλαυσε το νερό σου, αλλά έξυπνα
Ναι, η ενυδάτωση είναι απαραίτητη. Τόσο γενικά, όσο και ειδικά. Ένα πολύ συχνό φαινόμενο που βιώνουν οι μαμάδες σε ενδιαφέρουσα είναι η καούρα και οι ναυτίες, ειδικά κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου. Ένα έξυπνο τρικ που μπορείς να εφαρμόσεις είναι να απολαμβάνεις το νερό σου (κρύο ή ζεστό) και όσο η μέρα προχωρά και η νύχτα πλησιάζει να μειώσεις την συχνότητα και την ποσότητα. Πιο πολύ το πρωί, λιγότερο το βράδυ. Έτσι, θα μειώσεις τον κίνδυνο της συχνουρίας που πολλές φορές σε κρατάει ξύπνια, πριν καν έρθει στον κόσμο αυτό το μωράκι σου.

Μην διστάσεις να φας κάτι πριν κοιμηθείς
Μπορεί να πιστεύεις ότι θα ανεβάσει τον αριθμό στη ζυγαριά, όμως, αν επιλέξεις κάτι υγιεινό δεν έχεις να φοβάσαι τίποτα. Μία τορτίγια, μία φρυγανιά με λίγο τυρί, μία φέτα ψωμί. Συμπεριέλαβε πρωτεΐνες, σύνθετους υδατάνθρακες καθώς ή λίγο ζεστό γάλα. Έτσι, θα αποτρέψεις την μεταμεσονύκτια λιγούρα που αρκετές φορές σε ξυπνάει και μακριά από το κρεβάτι σε κρατάει.

Κάνε ένα ζεστό μπάνιο
Θα χαλαρώσεις, θα ανακουφιστείς, θα πάρεις μία ανάσα και θα αφήσεις κάθε πόνο μακριά. Ναι, το ζεστό μπάνιο σου προσφέρει όλα αυτά και ίσως κάτι ακόμα περισσότερο. Οι χαλαρωτικές επιδράσεις του μπάνιου θα σε καταπραΰνουν και θα επουλώσουν τα μικρά τραβήγματα που νιώθεις ή τον ελαφρύ πόνο από τις κλωτσιές του μπόμπιρα σου.

Δοκίμασε κάποιες ασκήσεις χαλάρωσης
Οι ειδικοί αναφέρουν ότι η Yoga είναι ιδιαίτερα ευεργετική την περίοδο της εγκυμοσύνης. Τόσο σωματικά, όσο και ψυχολογικά. Τα οφέλη της σε ηρεμούν, σε ξεκουράζουν και σε διατηρούν φόρμα, κάτι που δεν είναι και τόσο απλό, όσο περιμένεις το μωράκι σου να βγει από την κοιλιά σου. 

Απέφυγε την καφεΐνη και τη ζάχαρη
Μπορεί η ενέργεια να είναι το πρώτο πράγμα που θες τη στιγμή που ξυπνάς και η γεμάτη από υποχρεώσεις μέρα ξεκινά, όμως, είναι το τελευταίο που αναζητάς πριν πέσεις για ύπνο. Αν το τσάι σε χαλαρώνει, φρόντισε να επιλέξεις εκείνο που δεν περιέχει ίχνος καφεΐνης με τις τροφές σου να μην έχουν άλλα σάκχαρα, πέρα από τα φυσικά.  

Read More

And More