Χειμώνας και Εγκυμοσύνη: Συμβουλές για να τα καταφέρεις

Η εγκυμοσύνη είναι μία περίοδος γεμάτη από χαρά, αλλά και άγχος και δυσκολίες. Μπορεί να σου ακούγεται αντιφατικό, όμως, είναι άκρως ρεαλιστικό. Αν τη στιγμή αυτή που διαβάζεις το κείμενο αυτό βρίσκεσαι σε αυτή την κατάσταση, το γνωρίζεις από πρώτο χέρι, γιατί το βιώνεις. Ναυτίες, ζαλάδες, μερικές γλυκές κλωτσιές, προβλήματα στον ύπνο. Σε όλα αυτά πρόσθεσε και τις καιρικές συνθήκες που επικρατούν το χειμώνα. Για αυτό, σου έχουμε ετοιμάσει μερικά tips, προκειμένου να περάσεις την εποχή αυτή με ασφάλεια!

Ενυδατώσου σωστά
Μπορεί να πιστεύεις ότι η αφυδάτωση αποτελεί κίνδυνο μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες, όμως, κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Ο χειμώνας φημίζεται για τις κρύες του θερμοκρασίες και την ξηρότητα που προκαλούν οι τελευταίες αρχικά στο δέρμα σου και στη συνέχεια στον οργανισμό σου. Για αυτό, φρόντισε να έχεις πάντα κοντά σου ένα μπουκαλάκι με νερό και να προσφέρεις στον οργανισμό σου περισσότερο από όσο πιστεύεις ότι χρειάζεται.

Φόρεσε ίσια παπούτσια
Χωρίς τακούνι, ακόμα και αν το λατρεύεις. Τα ψηλοτάκουνα ή απλά τα μποτάκια με τακούνι δεν βοηθούν και πολύ στο περπάτημα μία γυναίκα που είναι σε ενδιαφέρουσα, πόσο μάλλον όταν το δάπεδο και ο δρόμος είναι βρεγμένο ή παγωμένο. Κράτα στο πίσω μέρος του μυαλού σου πως ούτως ή άλλως η αίσθηση της ισορροπίας διαταράσσεται στην εγκυμοσύνη. Για αυτό, είναι καλό να αποφύγεις οτιδήποτε μπορεί να επιδεινώσει την κατάσταση.

Μην εγκαταλείψεις την προπόνηση σου
Οι χαμηλές θερμοκρασίες, οι κακές καιρικές συνθήκες, τα νέα δεδομένα στο μέτωπο της πανδημίας δεν σου επιτρέπουν να βγεις έξω να περπατήσεις και να απολαύσεις τη βόλτα σου με την ίδια ευκολία. Ναι, τις περισσότερες ώρες είναι πιθανόν να τις περνάς στον καναπέ. Δεν πρέπει, όμως. Η σωστή σωματική άσκηση, ύστερα από την καθοδήγηση ειδικού, θα σε ανακουφίσει από τους πόνους της εγκυμοσύνης, ενώ μπορεί να σε βοηθήσει και στον τοκετό.

Ενίσχυσε το ανοσοποιητικό σου
Ο χειμώνας είναι η αγαπημένη εποχή των ιώσεων και τα τελευταία δύο χρόνια και του κορονοϊού. Καταλαβαίνεις, λοιπόν, ότι η καλύτερη ώρα να ενισχύσεις το ανοσοποιητικό σου είναι τώρα. Πρόσθεσε φρούτα και λαχανικά στη διατροφή σου, τροφές πλούσιες σε βιταμίνη C, κοιμήσου σωστά και προστατεύσου από κάθε είδους παθογόνο μικροοργανισμό. 

Μείνε σπίτι αν έξω οι καιρικές συνθήκες είναι ακραίες
Ναι, το πρώτο τρίμηνο που είσαι πιο χαλαρή, αισθάνεσαι ότι μπορείς να κάνεις τα πάντα όπως πριν, κάτι που ενδεχομένως και να ισχύει. Οι κακές καιρικές συνθήκες, όμως, συνεπάγονται ολισθηρά οδοστρώματα και υλικές ζημιές, τις οποίες πρέπει να προσέχεις όσο είσαι σε εξωτερικό χώρο. Για αυτό, μείνε σπίτι και περίμενε μέχρι να βγει ο ήλιος ξανά. Δεν θα αργήσει και τόσο! 

(*πηγή φωτογραφιών: iStock)

Read More

And More