Αδυνάτισμα και τον χειμώνα: Οι συμβουλές που θα σε βοηθήσουν να διώξεις τα κιλά που σε ταλαιπωρούν

Χειμώνας και καραντίνα δημιουργούν μία αρκετά δύσκολη εξίσωση στο θέμα “αδυνάτισμα“. Ναι, το κρύο σε κάνει να πεινάς περισσότερο και ο ουρανίσκος σου να ζητά κάτι ανθυγιεινό. Ναι, οι ώρες που περνάμε στο σπίτι είναι οι καλύτερες για… τσιμπολόγημα χωρίς τέλος. Ναι, με τόσο ασταθή καιρό πού να βρεις τη διάθεση να γυμναστείς; Stop! Μήπως η καλύτερη στιγμή για να απαλλαγείς από τα περιττά κιλά είναι τώρα; Πώς; Κάνε scroll – down και δες μερικές χρήσιμες συμβουλές!

Της εποχής
Εκτός από το ότι αρκετά φρούτα και λαχανικά έχουν την καλύτερη γεύση, όταν βρίσκονται στην εποχή τους, την ίδια στιγμή σου προσφέρουν τα θρεπτικά στοιχεία που περιμένεις να πάρεις από αυτά στον υπερθετικό βαθμό. Λαχανάκια Βρυξελλών, σπανάκι και kale είναι στα καλύτερα τους, στα υψηλά τους όσον αφορά τη γεύση και στα χαμηλά τους, όσον αφορά τις θερμίδες που προσθέτουν στη σιλουέτα σου.

Ναι, στα λιπαρά, αρκεί να είναι καλά
Μπορεί να διαβάζεις πλέον και την παραμικρή λεπτομέρεια στις ετικέτες τροφίμων, όμως, αυτό δεν σημαίνει ότι όλοι οι αυξημένοι αριθμοί είναι απαραίτητα κακοί. Ας ξεκινήσουμε, όμως, από τα βασικά: τον κρύο χειμώνα με τις χαμηλές θερμοκρασίες, το σώμα χρειάζεται τροφές πλούσιες σε λιπαρά, για να συντηρηθεί. Ας είναι τουλάχιστον καλά! Σολομός για μεσημεριανό, ανάλατοι ξηροί καρποί για το τσιμπολόγημα, αβοκάντο στη σαλάτα και όλα καλά.

Νερό, αλλά κρύο
Ναι, καλά διάβασες! Όταν προσφέρεις στον οργανισμό σου κρύα ροφήματα, το σώμα σου χρειάζεται περισσότερη ενέργεια, για να τα φέρει πρώτα στη δική του θερμοκρασία, κάτι που σημαίνει ότι ο μεταβολισμός σου ενεργοποιείται ταχύτατα, πριν καν αρχίσει να “καίει” τα βασικά. Αντίο, θερμίδες!

Μπαχαρικά και Spice It Up!
Δίνουν στο φαγητό την απαραίτητη ζεστασιά, την οποία ο οργανισμός σου μεταφράζει σε καύσιμο για να ξεφορτωθείς όσο το δυνατόν περισσότερες θερμίδες και περιττά λίπη. Λίγη κανέλα στο γλυκάκι σου, λίγη πάπρικα στο φαγητό και Voila!

Μην υποτιμάς τη δύναμη της σούπας
Ζεστή, γευστική, άκρως χορταστική η σούπα ξέρει πολύ καλά πώς να κερδίσει μία θέση στο μπολ και στην… καρδιά σου. Είναι το ιδανικό βραδινό, ειδικά αν η συνταγή που θα ακολουθήσεις είναι light, αλλά και το καλύτερο ορεκτικό. Όσον αφορά το τελευταίο, κράτα στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι, σύμφωνα με έρευνες, μπορείς να γλιτώσεις περίπου 150 θερμίδες ανά γεύμα.

Γίνε Masterchef
Μην το βλέπεις απλά! Εσύ μαγειρεύεις τα φαγητά σου με υλικά που γνωρίζεις καλύτερα και από τον προμηθευτή, ξεχνάς το delivery και οι θερμίδες του πιάτου σου παίρνουν την κατιούσα. Όπως, και ο αριθμός στη ζυγαριά.

Κολάν και μετακίνηση 6
ή έστω γυμναστική στο σπίτι. Φόρεσε τα αθλητικά σου, στείλε το σωστό sms και πάρε μία ανάσα, όσο τρέχεις σε γρήγορους ρυθμούς ή απλά jogging. Αν πάλι είσαι σπιτόγατος, βρες το πρόγραμμα γυμναστικής που σου ταιριάζει και ξεκίνα τα ροκανίσματα. Όσο πιο πρωί, τόσο καλύτερα. 

Και τα ζεστά ροφήματα στο παιχνίδι
Τσάι, χαμομήλι, με κομμάτια μήλου ή φρούτων που αγαπάς. Ενεργοποιούν τον μεταβολισμό σου, ανεβάζουν την θερμοκρασία του σώματος (σ.σ. άρα δεν κρυώνεις τόσο συχνά), είναι διουρητικά και σε απαλλάσσουν από την κατακράτηση υγρών. Πρόσεξε, όμως, να μην υποκύψεις στην επιθυμία σου να προσθέσεις ζάχαρη. Όπως είναι, φυσικά…

Read More

And More