Κατακράτηση υγρών; Με αυτές τις μικρές αλλαγές, θα δεις (επιτέλους) διαφορά!

Κατακράτηση υγρών; Με αυτές τις μικρές αλλαγές, θα δεις (επιτέλους) διαφορά! | tlife.gr

Ένα από τα μεγαλύτερα προβλήματα που σε ταλαιπωρεί είναι η κατακράτηση υγρών. Λίγο τα πρώτα κρύα που έχουν κάνει την εμφάνιση τους, λίγο ο καιρός που ξεκινάς τη μέρα σου με λιακάδα και μέχρι να φτάσει το απόγευμα έχει βρέξει ήδη δύο φορές η συγκεκριμένη κατακράτηση δεν αργεί να κάνει την εμφάνιση της. Και ξέρεις ποιο είναι το πιο ενοχλητικό; Ότι, ενώ εσύ έχεις μπει σε mood δίαιτας, για να προλάβεις τα Χριστούγεννα και ακολουθείς «σκληρή» διατροφή και γυμναστική, το φούσκωμα δε λέει να σε χαιρετίσει οριστικά.

Ναι, είναι από τα πιο ενοχλητικά συναισθήματα που μπορείς να νιώσεις. Εσύ προσπαθείς και η κατακράτηση υγρών δε θέλει να σου χαρίσει την επίπεδη κοιλιά, για την οποία «παλεύεις» καθημερινά. Πριν, όμως, «βυθιστείς» στην απογοήτευση, σου έχω μερικά tips, τα οποία θα σε βοηθήσου να φωνάξεις «Bye, Bye κατακράτηση«.

– Πιες άφθονο νερό. Αν είσαι φανατική αυτής της στήλης, θα θυμάσαι ότι πριν από λίγο καιρό, σου είχα μιλήσει για τα θετικά του να καταναλώνεις δύο λίτρα νερό καθημερινά. Ε, τώρα πρόσθεσε ακόμα ένα: δίνει λύση στην κατακράτηση. Για ακόμη καλύτερα αποτελέσματα, φρόντισε να απολαμβάνεις το νεράκι σου σε τακτά χρονικά διαστήματα (περίπου κάθε 45 λεπτά).

– Φτιάξε ένα ρόφημα από ζεστό χαμομήλι και σόδα. Γενικότερα, τα ζεστά ροφήματα θα σε βοηθήσουν να απαλλαγείς από το συγκεκριμένο πρόβλημα. Ειδικότερα, το ζεστό χαμομήλι με λίγη σόδα. Αυτό που χρειάζεται να κάνεις είναι να βράσεις κανονικά το χαμομήλι σου και, μετά το τέλος, να ρίξεις μία κουταλιά της σούπας (υπολόγισε με το μάτι) σόδα. Αν θες να δεις γρήγορα διαφορά, απόλαυσε το δύο φορές μέσα στην ημέρα: μετά το πρωινό και το απόγευμα.

– Περιόρισε το αλάτι. Για την ακρίβεια, αφαίρεσε το σταδιακά από τη διατροφή σου. Στην αρχή, η γεύση θα «ξενίσει» αρκετά τον ουρανίσκο σου, όμως, με την πάροδο του χρόνου, θα το συνηθίσεις. Και το σημαντικότερο; Ο οργανισμός σου θα σε ευγνωμονεί.

– Απέφυγε τα γαλακτοκομικά προϊόντα, ακόμα και εκείνα με τα χαμηλά λιπαρά. Από μόνα τους προκαλούν φουσκώματα και εσύ σε αυτή τη φάση δε τα θες. Καθόλου, δεν τα θες…

– Μην τρως βραδινό, πριν πέσεις για ύπνο. Αν είσαι από εκείνες που στις 11 το βράδυ απολαμβάνουν το κυρίως τους και στις 11:30 είναι ήδη κάτω από το πάπλωμα, λυπάμαι, αλλά πρέπει να αλλάξεις συνήθειες. Φρόντισε το τελευταίο γεύμα της ημέρας να σερβίρεται 3-3,5 ώρες, πριν το κεφάλι σου ακουμπήσει το μαξιλάρι.

– Απόλαυσε άφθονα φρούτα και λαχανικά. Δείξε μία ιδιαίτερη προτίμηση σε εκείνα που περιέχουν πολύ νερό. Στο σταφύλι, στο ρόδι, στο πορτοκάλι…

– Ξεκίνα τη γυμναστική. Ξέρω ότι μόνο και η σκέψη σε φοβίζει, όμως, επειδή όλα στη ζωή μας μία απόφαση είναι, φόρα τη φόρμα σου και άρχισε να τρέχεις. Επειδή ο καιρός είναι κρύος, προτίμησε να γραφτείς στο γυμναστήριο ή να ρωτήσει κάποιον ειδικό και να ξεκινήσεις γυμναστική εντός σπιτιού.

 

READ more