Πίσω στην κορυφή της σελίδας
03.12.2010 | 00:04

NASA: Οι ανακοινώσεις για το... βακτήριο στον πάτο μιας λίμνης!

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Η συνέντευξη Τύπου στα κεντρικά της Διαστημικής Υπηρεσίας των ΗΠΑ συγκέντρωσε πάνω της τα βλέμματα όλης της Υφηλίου. Δεν ήταν λίγοι όσοι αντιμετώπισαν με σκεπτικισμό τη χρονική στιγμή που επιλέχθηκε για να ανακοινωθεί η ύπαρξη μιας νέας μορφής ζωής. Οι αποκαλύψεις της Wikileaks και η θύελλα που ξεσήκωσαν άλλωστε δεν αφήνουν και πολλά περιθώρια...

Όσοι περίμεναν τον ΕΤ ή μερικά «πράσινα ανθρωπάκια» διαψεύστηκαν. Η NASA ανακοίνωσε ότι η ανακάλυψή της έχει να κάνει με μια νέα μορφή ζωής, που βρίσκεται στο βυθό της λίμνης Μόνο στην Καλιφόρνια. Πρόκειται για ένα βακτήριο που μπορεί να αναπτυχθεί από το αρσενικό και να ενσωματώσει το βίαιο αυτό φυσικό δηλητήριο στο DNA του
 .
«Αυτό που είναι νέο εδώ, είναι ότι το αρσενικό χρησιμοποιείται ως δομικό στοιχείο για έναν οργανισμό», υπογραμμίζει ο καθηγητής Αριελ Ανμπάρ, συν-δημιουργός των ερευνητικών εργασιών, που χρηματοδοτούνται από τη NASA και θα δημοσιευτούν στο περιοδικό Science.

Η ανακάλυψη αυτή επαναπροσδιορίζει αυτά που η επιστήμη θεωρεί ως τα βασικά στοιχεία που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη της ζωής: άνθρακας, υδρογόνο, άζωτο, οξυγόνο, φώσφορο και θείο.

Η Φελίσα Γούλφ Σάιμον, ερευνήτρια στην αστροβιολογία στο USGS, το Αμερικανικό Ινστιτούτο Γεωφυσικής, ο Αριελ Ανμπάρ του Πανεπιστημίου της Αριζόνα και ένας τρίτος επιστήμονας, ο Πολ Ντέιβις, δημοσίευσαν στη συνέχεια το 2009 εργασίες που υποστηρίζουν την υπόθεση ότι το αρσενικό μπορεί να υποκαταστήσει τον φωσφόρο (με τον οποίο είναι κοντά στον περιοδικό πίνακα των στοιχείων) στις πρώιμες μορφές ζωής στη Γη.

Η Φελίσα Γούλφ Σάιμον στη συνέχεια πειραματίστηκε με τη θεωρία αυτή στη λίμνη Μόνο στην Καλιφόρνια, η οποία παρουσιάζει υψηλά ποσοστά σε αλάτι και αρσενικό, όπου συνέλεξε τα ιζήματα αυτά.

Διάβασε περισσότερα στο newsit

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Check this
Confessions of a beauty junkie! Ποια είναι τα καλλυντικά που ψωνίζει μια beauty editor όταν ταξιδεύει στο εξωτερικό!
Κόκκινα ankle boots: Πως να φορέσεις τη Νο1 τάση της σεζόν σύμφωνα με τα street styles