Η διαφημιστική … καμπανιά στα κανάλια, λόγω κρίσης !

Η φετινή τηλεοπτική χρονιά, ίσως να είναι η πιο δύσκολη τηλεοπτική χρονιά των τελευταίων ετών. Είναι η πιο δύσκολη χρονιά αφού η κρίση έχει χτυπήσει κατακούτελα και την τηλεόραση και δεν θα μπορούσε να γίνει διαφορετικά, απο την στιγμή που η τηλεόραση είναι μικρογραφία της κοινωνίας μας !

Η κρίση έχει χτυπήσει κατακούτελα την τηλεόραση και μοιραία έχει μειωθεί και η διαφημιστική πίτα και άρα; Και τα διαφημιστικά έσοδα των καναλιών.

Ετσι, πάμε να δούμε αναλυτικά την κατανομή της τηλεοπτικής διαφήμισης για το πρώτο 6μηνο του 2010. Ποια κανάλια σημείωσαν άνοδο στη διαφημιστική αγορά και ποια πτώση;

Το MEGA έπεσε για πρώτη φορά κάτω από το 30%, και σημείωσε πτώση σε σχέση με πέρσι, καταγράφοντας 29,74% που αντιστοιχεί σε 100,4 εκατ.ευρώ.
Από την άλλη ο ΑΝΤ1, έφτασε το 24,97% κερδίζοντας περίπου 3,7 μονάδες και εισπράττοντας 84,32 εκατ.ευρώ.
Ο ΑLPHA, τρίτος με 16,3% (15,4% πέρσι) και 55,03 εκατ.ευρώ, ενώ ακολουθούν το STAR με 13,14 (16,03% πέρσι) και 44,35 εκατ.ευρώ, το ALTER με 9,94% (11,01% πέρσι) και 33,55 εκατ. ευρώ και η ΝΕΤ με 4,8 (3,46% πέρσι) με 16,2 εκατ.ευρώ.

Read More

And More