Μετά τον σάλο για την ανεπαρκή κάλυψη του συλλαλητηρίου μέχρι κι από την ΕΡΤ, η δημόσια τηλεόραση ανακοινώνει…

Μετά τον σάλο για την ανεπαρκή κάλυψη του συλλαλητηρίου μέχρι κι από την ΕΡΤ, η δημόσια τηλεόραση ανακοινώνει… | tlife.gr

Σάλος έχει δημιουργηθεί σήμερα από νωρίς το πρωί, σχετικά με το πραγματικά τιτάνιο συλλαλητήριο που πραγματοποιήθηκε χθες στην Θεσσαλονίκη για το Μακεδονικό και στο οποίο τα περισσότερα κανάλια επέλεξαν να «γυρίσουν την πλάτη» και να μην μπουν στο κόπο να προχωρήσουν σε μία ζωντανή σύνδεση, ως είθιστε άλλωστε σε τέτοιες περιπτώσεις.

Για την μη επαρκή ,λοιπόν, κάλυψη του συλλαητηρίου από την τηλεόραση έχουν ακουστεί σήμερα πολλά και κυρίως έχουν ακουστεί πολλά και για την ΕΡΤ, η οποία παρά το γεγονός ότι είναι η δημόσια τηλεόραση της χώρας, βρέθηκε κι αυτή – σύμφωνα με τους περισσότερους -, να σφυρίζει αδιάφορα.

Αυτός είναι φυσικά κι ο λόγος που η δημόσια τηλεόραση αποφάσισε να τοποθετηθεί επίσημα για το συγκεκριμένο θέμα, βγάζοντας σχετική ανακοίνωση:

«…Σχετικά με δημοσιεύματα για την κάλυψη του χθεσινού συλλαλητηρίου στη Θεσσαλονίκη από την ΕΡΤ, το Γραφείο Τύπου της εταιρείας επισημαίνει τα εξής:

 Η ΕΡΤ κάλυψε χθες και σήμερα ειδησεογραφικά το συλλαλητήριο, με εκτενή ρεπορτάζ που μετέδωσαν όλα τα δελτία και οι ενημερωτικές εκπομπές της, ακριβώς όπως γίνεται παγίως για την κάλυψη κάθε κινητοποίησης.

Ο  χρόνος που διατέθηκε από την ΕΡΤ για το συγκεκριμένο θέμα ήταν σαφώς μεγαλύτερος από αυτόν που διέθεσαν τα ιδιωτικά κανάλια. Τα στοιχεία που αποδεικνύουν του λόγου του αληθές έχουν ήδη δημοσιοποιηθεί  και είναι διαθέσιμα σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Όσον αφορά σε κατηγορίες περί εσφαλμένης πληροφόρησης από την ιστοσελίδα της ΕΡΤ σχετικά με τον αριθμό των συμμετεχόντων στο συλλαλητήριο, αυτό οφείλεται σε ένα – εμφανές για κάθε καλόπιστο – ανθρώπινο λάθος, το οποίο διορθώθηκε σε λίγα λεπτά.

Το ίδιο δε λάθος έκαναν πολλές επίσημες ιστοσελίδες ιδιωτικών μέσων, χρησιμοποιώντας πληροφορίες από την ίδια πηγή με την ΕΡΤ. Παρότι βεβαίως η ΕΡΤ το διόρθωσε πρώτη, συγκεκριμένοι κύκλοι επιλέγουν για μία ακόμα φορά τη στοχοποίηση μόνο της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης…»

READ more