Ξεκινάμε Yoga! Η, Yoga Instructor, Ιωάννα Κολιακουδάκη, μας δείχνει τις βασικές στάσεις (Part I)

Ξεκινάμε Yoga! Η, Yoga Instructor, Ιωάννα Κολιακουδάκη, μας δείχνει τις βασικές στάσεις (Part I) | tlife.gr

Το σκεφτήκαμε πριν από μερικές εβδομάδες. Το καταγράψαμε στους στόχους μας. Είμαστε έτοιμοι να το υλοποιήσουμε. Ναι, η παρέα του TLife ξεκινά μαθήματα Yoga, για να γυμνάσει σώμα και πνεύμα. Φόρεσες τα αθλητικά; Γιατί εμείς και εσύ δημιουργούμε τον πιο εκρηκτικό συνδυασμό. Μην έχεις ενδοιασμούς! Φυσικά, στην παρέα μας έχουμε και την ειδικό. Την Ιωάννα Κολιακουδάκη. Πριν, λοιπόν, μπούμε στη φάση των ασκήσεων, πρέπει να μάθουμε τα βασικά: τις κύριες στάσεις Yoga. Οι πρώτες πέντε θέσεις είναι σημαντικές για ζέσταμα, ανήκουν στην κατηγορία «όρθιες θέσεις», εκτός από την 5η. Οι 5 πρώτες θέσεις δίνουν μια γενική αίσθηση πως είναι η Yoga και είναι επιρροή από τον χαιρετισμό στον ήλιο 1 και 2. Ο 2ος κύκλος είναι όρθιες θέσεις ισορροπίας.

Σήμερα, λοιπόν, η, Yoga Instructor, Ιωάννα Κολιακουδάκη, σου παρουσιάζει τις 5 πρώτες βασικές στάσεις, για να ενταχθείς στη φιλοσοφία της Yoga. Φόρα τα αθλητικά σου και ξεκινάμε!

Θέση 1: Βουνό με τα χέρια ψηλά (Utthita hastasana in tadasana)

Στέκεσαι όρθια με τα πέλματα ενωμένα. Τεντώνεις τα χέρια σου από το πλάι ψηλά. Συγκέντρωσε το βλέμμα σου στα δάχτυλα σου. Μείνε για 5 αναπνοές.

Θέση 2: Κάμψη μπροστά (Uttanasana)

Από την προηγούμενη θέση κάνε κάμψη μπροστά. Προσπάθησε να αγκαλιάσεις τις φτέρνες σου. Εάν τραβάει η μέση σου λύγισε τα γόνατα σου. Μείνε για 4-5 αναπνοές.

Θέση 3: Ο Ιππέας (Ashwa sanchalanasana)

Επιστρέφοντας στην όρθια θέση φέρνεις το δεξί σου πόδι μπροστά. Το λυγίζεις ορθή γωνία. Τα αριστερό τεντώνει πίσω μακριά. Τα χέρια τεντώνουν ψηλά. Μένεις 5 αναπνοές και αλλάζεις πόδι.

Θέση 4: Κάτω Σκύλος (Adho mukha svanasana)

Από την προηγούμενη θέση, σκύψε μπροστά τοποθετώντας τις παλάμες στο έδαφος. Έλα στην θέση της σανίδας. Εκπνέοντας ανέβασε την λεκάνη ψηλά. Ενώ ανοίγεις τον θώρακα προς τα μέσα. Μείνε 5 αναπνοές.

Θέση 5: Η θέση του ήρωα με το κεφάλι κάτω (Adho mukha virasana)

Λυγίστε τα γόνατα σας στο έδαφος. Καθίστε στους γλουτούς και τεντώστε τα χέρια σας μακριά. Ξεκουραστείτε για 5 αναπνοές.

Stay Tuned, γιατί την άλλη εβδομάδα, έρχεται το 2ο μέρος, με τις όρθιες στάσεις!

 

READ more