IG shopping: Αυτός ο διάσημος οίκος θα χρησιμοποιήσει το instagram σαν ηλεκτρονικό κατάστημα

Ο Riccardo Tisci έκανε δύο “δυνατές” δηλώσεις τις τελευταίες μέρες. Στην πρώτη ανέφερε ότι τη Δευτέρα που θα έρθει θα παρουσιάσει την πρώτη του συλλογή για τον οίκο Burberry, ενώ στη δεύτερη αποκάλυψε πως επιλεγμένα fashion pieces που θα δούμε στο catwalk θα μπορούμε αμέσως να τα ψωνίσουμε μέσω του instagram.

Αυτά τα limited edition σχέδια θα πωλούνται για 24 ώρες μετά τη λήξη του show. Επίσης, επιλεγμένα ρούχα θα είναι διαθέσιμα στο WeChat για την ασιατική αγορά και στο Regent Street flagship για το αγοραστικό κοινό του Λονδίνου.

Για να γιορτάσουν όλες αυτές τις αλλαγές, το flagship store του οίκου μεταμορφώθηκε σε μια προσωρινή έκθεση η οποία τιμά το παρόν και το παρελθόν αυτού του σημαντικού British fashion house. Το décor του καταστήματος έχει αναλάβει εξολοκλήρου ο Tisci, ο οποίος δημιούργησε θεματικές αίθουσες. Στο τριώροφο κτίριο υπάρχει πλέον ένα είδος διαδραστικής τέχνης που δημιούργησε ο Βρετανός καλλιτέχνης Graham Hudson και θα παραμείνει στο κατάστημα μέχρι τις αρχές Οκτωβρίου.

Να αναφέρουμε ξανά πως ο Riccardo Tisci αποχώρισε από τον οίκο Balenciaga και στις αρχές του έτους ανακοινώθηκε ότι πήρε τη θέση του Christopher Bailey, του παλιού creative director του οίκου Burberry. Από τότε έχουν συμβεί στον οίκο αρκετές αλλαγές, όπως για παράδειγμα, ότι δεν θα χρησιμοποιεί πλέον αληθινή γούνα στις συλλογές του, ή δεν θα καίει τα stock ρούχα και αξεσουάρ μολύνοντας το περιβάλλον.

Read More

And More