Πίσω στην κορυφή της σελίδας
21.10.2011 | 00:48
Νίκος Κριαράς

ΔΙΑΙΤΑ: Πώς να χάσεις τα κιλά της εγκυμοσύνης!

ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Μόλις έγινες μανούλα και κρατάς στην αγκαλιά σου το υπέροχο μωράκι σου. Μήπως όμως κρατάς και τα παραπάνω κιλάκια σου και θέλεις να φύγουν όσο πιο σωστά και πιο γρήγορα γίνεται;
 
Σου έχουμε τη λύση! Ο διατροφολόγος Νίκος Κριαράς σου εξηγεί που πρέπει να επικεντρωθεί η διατροφή σου και σου δίνει ένα πρόγραμμα διατροφής...
 
"Πολλοί επιστήμονες της διατροφής, αναφέρουν ως δύσκολο μέρος τη διατροφική σύσταση και παιδαγώγηση της εγκυμονούσας και όχι τη φάση της μετα-εγκυμοσύνης. Πράγματι, είναι δύσκολη περίοδος η εγκυμοσύνη διότι η μητέρα πρέπει να πεισθεί ότι υποχρεούται να αλλάξει τις διατροφικές της συνήθειες, καθώς επίσης και να προσπαθήσει να εκπαιδευθεί".
 
Όμως, το ίδιο δύσκολο είναι και η περίοδος μετά-εγκυμοσύνης
Είναι δύσκολη περίοδος, διότι η μητέρα βιώνει ορμονολογικές μεταβολές με σύνοδη ακολουθία ψυχολογικών ανακατατάξεων. Επίσης, να σημειωθεί ότι διανύει μια πολύ γρήγορη περίοδο γεμάτη άγχος, μιας και θα πρέπει να προσέχει το βρέφος, να προετοιμάζει ευλαβικώς τα γεύματα του αλλά και να ελέγχει και τη ποιότητα της διατροφής της, μεταβάλλοντας τις ποσότητες ως προς τη πορεία επίτευξης του στόχου-μείωσης σωματικού βάρους.
 
Η διατροφή με στόχο τη μείωση του σωματικού βάρους, θα πρέπει να επικεντρωθεί στους εξής άξονες:
 
1. Ένταξη τροφίμων πλούσια σε αμινοξέα διακλαδισμένης αλυσίδας, για τόνωση του ήδη ''κουρασμένου'' μυικού ιστού.
 
2. Ένταξη τροφίμων πλούσια στα αμινοξέα τρυπτοφάνη και φαινυλαλανίνη, τα οποία θα δράσουν ικανοποιητικώς προστατεύοντας την μητέρα από το καταθλιπτικό στάδιο.
 
3. Σχεδίαση διαιτολογίου με περισσότερα από 6 γεύματα, πλούσια τόσο σε πρωτεΐνες όσο και στους υδατάνθρακες, διότι ένα σημαντικό μέρος θα πρέπει να δημιουργεί το μητρικό γάλα, όπου το βρέφος θα χρειασθεί.(8-12 θηλασμοί ημερησίως)
 
4. Σωστή και συχνή ενυδάτωση του οργανισμού, για την αποφυγή ενυδάτωσης του βρέφους αλλά και για τη τέλεια σύνθεση του μητρικού γάλακτος.
 
Ακολουθεί, ένα υποτυπώδες διαιτολόγιο, το οποίο δεν έχει στόχο να τηρηθεί από κάποια αναγνώστρια, αλλά να λάβει τη γενική φιλοσοφία και έπειτα να απευθυνθεί στον εκάστοτε διαιτολόγο – διατροφολόγο.



Για να κατεβάσεις το μενού στον υπολογιστή σου κάνε κλικ εδώ

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook