Πίσω στην κορυφή της σελίδας
28.07.2016 | 09:00
Θαλής Παναγιώτου

ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ ΤΕΛΟΣ: 14 τροφές που πρέπει να φας για να την καταπολεμήσεις

ΚΥΤΤΑΡΙΤΙΔΑ ΤΕΛΟΣ: 14 τροφές που πρέπει να φας για να την καταπολεμήσεις
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

Όπως σου έχω αναφέρει ξανά, η κυτταρίτιδα δεν κάνει διακρίσεις. Σε όποια ηλικία και αν ανήκεις ή όποια κι αν είναι τα κιλά σου, αυτή πάντα θα βρίσκει χώρο για να χαλάει το αισθητικό αποτέλεσμα και φυσικά να μας ταλαιπωρεί. Βασικά τώρα που το ξανασκέφτομαι, αυτή η ταλαιπωρία θα ανήκει οσονούπω στο παρελθόν, καθώς ο Διαιτολόγος – Διατροφολόγος Θαλής Παναγιώτου μας προτείνει συγκεκριμένες τροφές ή αλλιώς magic foods, που θα τη διώξουν οριστικά από τη ζωή μας. Για ακόμα μια φορά λοιπόν, θα σου πω ότι το πρόβλημα αυτό θα αντιμετωπιστεί... τρώγοντας γευστικές επιλογές που ήδη υπάρχουν στο σπίτι σου!


ΟΙ ΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΒΟΗΘΟΥΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ

  • Άπαχα γαλακτοκομικά
  • Ελαιόλαδο
  • Κρεμμύδι
  • Καρότα
  • Μαρούλι
  • Μπρόκολο
  • Λάχανο
  • Σέλινο
  • Σπανάκι
  • Μήλα
  • Δαμάσκηνα
  • Όσπρια
  • Ψάρια
  • Πουλερικά

 


EXTRA TIPS

1. Απόφυγε να μειώνεις τα γεύματά σου
Mε αυτόν τον τρόπο το μόνο που θα πετύχεις είναι να επιβραδύνεις το μεταβολισμό σου.

 


2. Ξεκίνησε τη μέρα σου με ένα πλήρες πρωινό
Μπορείς να προσθέσεις ξηρούς καρπούς και ξηρά δαμάσκηνα Καλιφόρνιας, για περισσότερη ενεργεία.
 


3. Κατανάλωσε καλά λιπαρά
Τα υγιή λιπαρά βρίσκονται στους κρόκους αυγών, στους ωμούς ξηρούς καρπούς, στο έξτρα παρθένο ελαιόλαδο και στο αβοκάντο.

 

4. Ένταξε στο πρόγραμμά σου τα σνακ
Μια χούφτα ωμών ξηρών καρπών (αμύγδαλα, καρύδια) ημερησίως και περίπου μισή ώρα πριν το φαγητό, θα περιορίσει την όρεξή σου ενώ θα σου προσφέρει τις απαραίτητες πρωτεΐνες, φυτικές ίνες και υγιεινά λίπη.

 

5. Προτίμησε τα φρούτα
Απόφυγε την πρόσληψη επεξεργασμένων υδατανθράκων, όπως τα επεξεργασμένα σιτηρά με βάση το άμυλο και τα επεξεργασμένα σάκχαρα και κατανάλωσε φυσικά σάκχαρα που θα βρεις στα φρούτα. Οι φυτικές ίνες που περιέχουν, εμποδίζουν τη δημιουργία υπερβολικού σακχάρου στο αίμα. Μια μεγάλη παγίδα αποτελούν οι έτοιμοι χυμοί φρούτων, αφού οι ίνες έχουν αφαιρεθεί και περιέχουν υψηλά επίπεδα σε ζάχαρη.


6. Ο ρόλος της πρωτεΐνης
Σε κάθε γεύμα συμπλήρωσε μια πηγή υψηλής ποιότητας σε πρωτεΐνη. Οι πρωτεΐνες προέρχονται από τα γαλακτοκομικά προϊόντα και κρέατα, καθώς και από τα καρύδια ή τα φασόλια. Αν είσαι εφοδιασμένη σε πρωτεΐνες, βοηθάς στην ανάπτυξη των μυών σου, ειδικά αν κάνεις βάρη και παράλληλα ενισχύεις το μεταβολισμό σου. Έτσι θα κάψεις αυτές τις επιπλέον θερμίδες ταχύτερα και θα χάσεις λίπος από την πάσχουσα περιοχή.

 

7. Πιες νερό
Κατανάλωσε το λιγότερο από 10-12 ποτήρια ημερησίως. Με αυτό το τρόπο θα κρατάς ενυδατωμένο τον οργανισμό σου και θα ενισχύσεις τη διάσπαση του λίπους.


8. Άσκηση 2-3 φορές την εβδομάδα

Για να καεί το λίπος που συσσωρεύεται στην περιοχή, θα πρέπει να ακολουθήσεις ένα ολοκληρωμένο αερόβιο πρόγραμμα (διάδρομο, ποδήλατο, ελλειπτικό, κολύμπι ή αερόβια ομαδικά προγράμματα). Δώσε περισσότερη έμφαση στο σημείο που σε απασχολεί.


Για άμεσα αποτελέσματα δες ΕΔΩ μια δίαιτα κατά της κυτταρίτιδας!


Επιμέλεια: Ιωάννα Κούρου

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook