Πίσω στην κορυφή της σελίδας
21.02.2014 | 22:47

Πόσα είδη yoga υπάρχουν; Γυμνάζουν όλα; Εσένα ποιο είδος σου ταιριάζει; Μάθε τα πάντα εδώ

Πόσα είδη yoga υπάρχουν; Γυμνάζουν όλα; Εσένα ποιο είδος σου ταιριάζει; Μάθε τα πάντα εδώ
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ακούς κάποια να κάνει Power Yoga... Ακούς την Bikram...  Τη Vinyasa Yoga ή την Anusara. Μπερδεύτηκες; Κι εμείς! Τελικά πόσα είδη yoga υπάρχουν και ποιο είναι το πιο κατάλληλο για σένα; Ποια από όλες είναι κατάλληλα για να χάσεις βάρος, ποια για να γυμνάσεις όλο το σώμα και ποια για να χαλαρώσεις και να διώξεις την ένταση και το στρες;

Ζητήσαμε τη βοήθεια της yoga instructor Ιωάννας Κολιακουδάκη που έκανε τη... διαλογή για σένα. Διάβασε τις βασικές αρχές κάθε είδους yoga -σημειωτέον υπάρχουν πάνω από 200 διαφορετικά είδη- και σημείωσε τι μπορεί να σου προσφέρει ώστε να διαλέξεις εκείνη που σου ταιριάζει καλύτερα.

"Υπάρχουν πολλά συστήματα Yoga. Ανάλογα με τις απαιτήσεις σας και τις ανάγκες σας μπορείτε να επιλέξετε" εξηγεί η κα. Κολιακουδάκη.

Εν αρχή ην, η Hatha Yoga!
Όπως αναφέρει η yoga instructor το σημείο αναφοράς των περισσοτέρων ειδών είναι η Hatha Yoga. "Πρόκειται για ένα σύστημα που στοχεύει στην σωματική και στην πνευματική δύναμη". Είναι δηλαδή μια μέθοδος που γυμνάζει και το σώμα, ενώ παράλληλα προσφέρει ευεξία και χαλάρωση. "Απο αυτήν έχουν εμπνευστεί πολλοί δάσκαλοι και έχουν δημιουργήσει τα δικά τους συστήματα Yoga". Τα πιο διαδεδομένα από αυτα είναι αυτά που ακολουθούν...

Κάνε "κλικ" στην εικόνα που ακολουθεί για να δεις κάθε είδος yoga αναλυτικά...
/



Ο ορισμός της yoga...

Όποια και να είναι η επιλογή σου, να ξέρεις πως η yoga είναι μια μέθοδος που βοηθά να διορθώσεις τη στάση του σώματος και να βρεις έναν πολύ όμορφο τρόπο να χαλαρώσεις και να ηρεμήσεις.

/

"Η λέξη yoga προέρχεται απο την σανσκριτική λέξη yuj και σημαίνει ένωση, σύνδεση. Ένωση ψυχής, σώματος, πνέυματος" σημειώνει η Ιωάννα Κολιακουδάκη.

H αναπνοή σημείο κλειδί της μεθόδου...
Μια ακόμη πολύ σημαντική παράμετρος στη yoga είναι οι αναπνοές. Με λίγη εξάσκηση θα συνηθίσεις να αναπνέεις με ρυθμό και χρησιμοποιώντας σωστά την κοιλιά, πράγμα που θα σε βοηθήσει να συγκνετρωθείς και να εκτελέσεις πιο σωστά την άσκηση. 


“Όταν βρισκόμαστε σε έντονο πόνο το προτιμότερο είναι η ξεκούραση του σώματος. Πώς μπορούμε να ξεκουράσουμε το σώμα μας; Το βασικό είναι οι σωστές αναπνοές” σημειώνει η Ιωάννα. Μάθε περισσότερα με ένα κλικ εδώ

Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook