Πίσω στην κορυφή της σελίδας
18.09.2015 | 07:00

Γωγώ Μαστροκώστα: Όλα τα μυστικά του αψεγάδιαστου κορμιού της και οι φωτογραφίες χωρίς ρετούς στη Ρόδο!

 Γωγώ Μαστροκώστα: Όλα τα μυστικά του αψεγάδιαστου κορμιού της και οι φωτογραφίες χωρίς ρετούς στη Ρόδο!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Σε κάθε εμφάνιση της Γωγώς Μαστροκώστα με μαγιό διαπιστώνουμε τις άψογες αναλογίες της. Διαθέτει αναμφισβήτητα ένα από τα πιο καλλίγραμμα κορμιά της showbiz και δεν είναι καθόλου τυχαίο αυτό.



Μπορεί να μην προσέχει, όσο θα ήθελε, τη διατροφή της αλλά φροντίζει να γυμνάζεται συστηματικά. Άλλωστε αυτό φαίνεται!

Στην πρόσφατη εξόρμησή της στη Ρόδο, ο φωτογραφικός φακός του TLIFE την απαθανάτισε να απολαμβάνει τις βουτιές της στην πισίνα.



Φυσικά, έκλεψε τις εντυπώσεις με το κορμί της και σπεύσαμε να μάθουμε όλα τα fitness μυστικά της. Η Γωγώ μίλησε για αυτά στο περιοδικό ΕΓΩ! Weekly.

“Αυτό που βλέπεις πρέπει να σε ευχαριστεί, να σε κάνει να νιώθεις καλά ψυχολογικά. Υπάρχουν άνθρωποι που δεν τους απασχολεί τόσο η εξωτερική τους εμφάνιση. Είναι όπως τους έχεις συνηθίσει. Ο πρώτος αποδέκτης είναι ο ίδιος μας ο εαυτός”, εξηγεί.



“Είμαι περισσότερο υπέρ της γυμναστικής. Πρέπει να φροντίζουμε ώστε να έχουμε καλύτερη υγεία. Όλα τα υπόλοιπα δεν έχουν καμία σημασία”, αναφέρει στο περιοδικό τονίζοντας πως έχει συμβιβαστεί με το σώμα της στο πέρασμα του χρόνου αφού έχει περάσει πολύ δύσκολες καταστάσεις στο παρελθόν.

Γυμνάζεσαι αρκετά; “Όσο μεγαλώνω, βάζω περισσότερο τη γυμναστική στη ζωή μου. Είναι όμως κάτι που πρέπει εκ των πραγμάτων να γίνεται. Εάν θέλεις να κάνεις κάτι ουσιαστικό για την υγεία σου, οφείλεις μα βάλεις τη γυμναστική στην καθημερινότητά σου.”



Η Γωγώ γυμνάζεται συστηματικά όλο το χρόνο. TRX, pilates, spinning αλλά και περπάτημα. Στόχος της είναι όχι τόσο να χάσει βάρος αλλά η ενδυνάμωση, η απόκτηση ενέργειας και η καύση του περιττού λίπους. Το καλοκαίρι βέβαια το πρόγραμμα προπόνησης είναι πιο χαλαρό και περιλαμβάνει αρκετό κολύμπι.

Όσον αφορά το κομμάτι της διατροφής, έχοντας ως μεγάλο πλεονέκτημα τον καλό της μεταβολισμό λόγο του ότι είναι πρώην γυμνάστρια, φροντίζει να ακολουθεί πρόγραμμα πλούσιο σε πρωτεΐνες, λαχανικά και φρούτα, αποφεύγοντας υδατάνθρακες και γαλακτοκομικά. Φυσικά, απαραίτητο είναι το πολύ νερό!




Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook