Christmas Challenge (part I): Με αυτές τις ασκήσεις θα είσαι πιο fit από ποτέ τα φετινά Χριστούγεννα!

Christmas Challenge (part I): Με αυτές τις ασκήσεις θα είσαι πιο fit από ποτέ τα φετινά Χριστούγεννα! | tlife.gr

Θες να γυμναστείς στο σπίτι; Η Μάντη Περσάκη έχει τη λύση. Η, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, Μάντη Περσάκη, σου έχει ετοιμάσει, για ακόμα μία εβδομάδα, τις καλύτερες ασκήσεις για να γυμναστείς στο σπίτι και να δεις αποτέλεσμα. Επειδή, λοιπόν, τα Χριστούγεννα πλησιάζουν, τι θα έλεγες για ένα Mandy’s Challenge. Το πρώτο μέρος των ασκήσεων ξεκινά σήμερα και ολοκληρώνεται το επόμενο Σάββατο με το δεύτερο μέρος των ασκήσεων! Άκου τι μπορείς να κάνεις: Κάθε μέρα θα προσθέτεις την άσκηση της προηγούμενης ημέρας και την τελευταία ημέρα θα έχεις ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα ασκήσεων, από την 1η μέχρι την τελευταία.

Τι πρέπει να κάνεις, για να γίνει σωστά; Να αφιερώνεις λίγο χρόνο από την ημέρα σου στη γυμναστική. Μία ή δύο ασκήσεις την ημέρα, αρκετές επαναλήψεις και ετοιμάσου να υποδεχθείς τα Χριστούγεννα πιο εντυπωσιακή από ποτέ! Φόρα τα αθλητικά σου! Ξεκινάμε!

Άσκηση 1

Στήριξη σε αγκώνα, κάτω πόδι λυγισμένο, πάνω πόδι λυγίζει τεντώνει μπροστά για 1′ στην κάθε πλευρά.

Άσκηση 2

Κάτω πόδι λυγισμένο, ανεβάζουμε το πάνω πόδι και κατεβάζουμε λυγισμένο με μύτες ποδιού τεντωμένες για 1′ στην κάθε πλευρά.

Άσκηση 3

Ένα πόδι μπροστά λυγισμένο, το άλλο ακουμπάει στο έδαφος και στρίβουμε κορμό, φέρνοντας παράλληλα το πάνω πόδι πίσω λυγισμένο για 1′ στην κάθε πλευρά.

Άσκηση 4

Σε πλάγια θέση, κάτω πόδι λυγισμένο, πάνω τεντωμένο, ανεβαίνει – κατεβαίνει για 1′ στην κάθε πλευρά.

Άσκηση 5

Χέρια στον αυχένα, πόδια λυγισμένα, μύτες ποδιών τεντωμένες, τεντώνουμε πόδια σηκώνοντας παράλληλα τον κορμό για 1′.

Άσκηση 6

Χέρια δίπλα στον κορμό, ανεβάζουμε κατεβάζουμε λεκάνη χωρίς να ακουμπάμε στο έδαφος για 1′.

Άσκηση 7

Χέρια δίπλα στον κορμό, το ένα πόδι λυγισμένο πατάει κάτω, το άλλο πάνω στο λυγισμένο πόδι ανεβάζουμε κατεβάζουμε λεκάνη για 1′.

Άσκηση 8

Σε πλάγια θέση, το πάνω πόδι τεντωμένο μύτες ποδιού τεντωμένες, ενώνουμε γόνατο –  αγκώνα για 1′ στην κάθε πλευρά.

READ more