Mandy Challenge (part 4): 2 εβδομάδες, 1 άσκηση τη μέρα… για τέλειους κοιλιακούς!

Mandy Challenge (part 4): 2 εβδομάδες, 1 άσκηση τη μέρα… για τέλειους κοιλιακούς! | tlife.gr

To Mandy Challenge συνεχίζεται! Κι εμείς απτόητες!!! Αφού γυμνάσαμε γλουτούς (δες εδώ κι εδώ), τώρα συνεχίζουμε με κοιλιακούς. Στόχος: το απόλυτο σώμα! Αυτό που θα μας κάνει να νιώθουμε όμορφα και γεμάτες αυτοπεποίθηση. Όπλα μας η συνέπεια και η στοχοπροσήλωση. Πάμε…

Η Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής Μάντη Περσάκη μας δίνει τις ασκήσεις για τέλειους κοιλιακούς. Το κόνσεπτ επαναλαμβάνεται. Δύο εβδομάδες, μία άσκηση τη μέρα, εκατό επαναλήψεις. Αν θέλεις δες εδώ την πρώτη εβδομάδα κι συνεχίζουμε με τη δεύτερη σήμερα!

Τι πρέπει να κάνεις!
Το Challenge: Να αφιερώνεις χρόνο καθημερινά. Να είσαι συνεπής. Έχεις μόνο μία άσκηση τη μέρα. 100 επαναλήψεις συνεχόμενες όμως. Χωρίς να σταματήσεις! Ανάσα. Τέλος. Αύριο πάλι. Φύγαμε;

Δεν ξεχνάτε πριν και μετά την άσκηση να κάνετε ζέσταμα και αποθεραπεία. Δίνουμε 2 διατάσεις. Μια στην αρχή και μια στο τέλος της άσκησης.

ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΑΣΚΗΣΗ
Μην ξεχνάς ποτέ τη διάτασή σου και το ζέσταμά σου. Οπότε διατείνουμε πριν την άσκηση για 30 δευτερόλεπτα στην κάθε πλευρά.

 

ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΚΗΣΗ
Διάταση – αποθεραπεία. Διατείνουμε για 30 δευτερόλεπτα στο τέλος της άσκησης.

 

Ξεκινάμε…

ΑΣΚΗΣΗ 1

Χέρια στον αυχένα, μύτες ποδιού στο γόνατο. Σηκώνουμε τα πόδια μαζί και παράλληλα με τον κορμό. 100 φορές στην κάθε πλευρά.

 

ΑΣΚΗΣΗ 2

Όλοι οι σπόνδυλοι σε μια ευθεία, χέρια δίπλα στον κορμό, μύτες ποδιού στο γόνατο του τεντωμένου ποδιού. Σηκώνουμε τα πόδια μαζί. 100 φορές στην κάθε πλευρά. Προσοχή να μην κάνει υπερέκταση η μέση.

 

ΑΣΚΗΣΗ 3

Όλοι οι σπόνδυλοι σε μια ευθεία. Χέρια κάτω, πέλματα ενωμένα, γόνατα ανοιχτά. Τεντώνουμε και λυγίζουμε 100 φορές.

 

ΑΣΚΗΣΗ 4

Όλοι οι σπόνδυλοι σε μια ευθεία, μύτες ποδιών τεντωμένες. Ανεβάζουμε μια το ένα μία το άλλο πόδι χωρίς να ακουμπάνε κάτω. 100 φορές.

 

ΑΣΚΗΣΗ 5

Όλοι οι σπόνδυλοι σε μια ευθεία, πόδια το ένα πάνω από το άλλο, ελαφρώς λυγισμένα ψηλά. Κατεβάζουμε χωρίς να ακουμπάνε κάτω και ανεβάζουμε 100 φορές.

 

ΑΣΚΗΣΗ 6

Στηριζόμαστε στο ισχύο και στον αγκώνα, το άλλο χέρι ψηλά. Πόδια λυγισμένα, μύτες ποδιών τεντωμένες. Τεντώνουμε τα πόδια μπροστά και λυγίζουμε 100 φορές στην κάθε πλευρά.

 

ΑΣΚΗΣΗ 7

Πόδι εσωτερικά λυγισμένο, παλάμες στο έδαφος, το άλλο πόδι πίσω λυγισμένο χωρίς να ακουμπάει στο έδαφος. Ανεβάζουμε – κατεβάζουμε, 100 φορές στην κάθε πλευρά.

 

 

 

READ more