Ψηλοτάκουνα: Συμβουλές για να μην σε τραυματίζουν και ιδέες για να περπατάς καλύτερα

Ψηλοτάκουνα: Συμβουλές για να μην σε τραυματίζουν και ιδέες για να περπατάς καλύτερα | tlife.gr

Όλες οι γυναίκες έχουμε αδυναμία στα ψηλοτάκουνα. Στη δουλειά μας κάνουν και νιώθουμε πιο δυναμικές, ενώ στην έξοδο αισθανόμαστε και πιο σέξι. Τα παπούτσια, και πόσο μάλλον να ψηλοτάκουνα, είναι ο αγαπημένος μας φίλος. Από την άλλη όμως, είναι και ο χειρότερος εχθρός. Ας είμαστε ειλικρινείς… δεν είναι και τα πιο άνετα παπούτσια που μπορούμε να επιλέξουμε και όσο κι αν τα αγαπάμε, μας κουράζουν και κάνουν τα πόδια μας να πονάνε.

Η Marilyn Monroe έλεγε Δώσε σε μία γυναίκα το σωστό παπούτσι και αυτή μπορεί να κατακτήσει τον κόσμο”. Τι γίνεται όμως όταν δεν μπορεί να περπατήσει με αυτά; Τα ψηλοτάκουνα είναι φετίχ για πολλές γυναίκες, κάποιες δεν τα αποχωρίζονται και κάποιες δεν τα πλησιάζουν. Το βασικό θέμα της δεύτερης κατηγορίας είναι ότι δεν μπορούν να τα… περπατήσουν!

Σήμερα λοιπόν, θα δούμε τέσσερις συμβουλές για να μην σε “χτυπάνε” πλέον τα ψηλά σου παπούτσια και άλλες τέσσερις για να περπατάς καλύτερα.

TIPS ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΣΕ ΧΤΥΠΑΝΕ

 

Tip #1
Το μυστικό για να “ανοίξει” το παπούτσι και να μην σε στενεύει, βρίσκεται στην κουζίνα σου. Γέμισε πλαστικές σακούλες με νερό, τοποθέτησέ τες μέσα στα παπούτσια και βάλε τα παπούτσια στην κατάψυξη. Το νερό θα επεκταθεί καθώς παγώνει και θα “τεντώσει” τα αγαπημένα σου high heels. Απλά βεβαιώσου ότι δεν υπάρχει αέρας που να έχει απομείνει στις σακούλες προτού τις σφραγίσεις σφιχτά. Άφησε τα παπούτσια για 4 έως 8 ώρες και στη συνέχεια άφησέ τα σε θερμοκρασία δωματίου έως ότου ο πάγος ξεπαγώσει.

Tip #2
Μπορείς με το πιστολάκι να βάλεις ζεστό αέρα στα παπούτσια σου για 30 δευτερόλεπτα. Αυτό θα τα κάνει πιο εύκαμπτα και θα τα “ανοίξει” ελαφρώς. Για πιο έντονα αποτελέσματα, όση ώρα είναι ζεστά τα παπούτσια, φόρεσε μια χοντρή κάλτσα και περιπλανήσου στο σπίτι. Οκ, δεν είναι και πολύ κομψό, αλλά σίγουρα θα τα κάνει πιο ευκολοφόρετα.

Tip #3
Αν δεν έχεις χρόνο να περνάς με ζεστό αέρα τα ψηλοτάκουνα που σε χτυπάνε, τότε απλά φόρεσε ένα ζευγάρι χοντρές κάλτσες, τα παπούτσια σου και κάνε όλες τις δουλειές του σπιτιού. Και δεν θα σε χτυπήσουν και θα τα “ανοίξεις”.

Tip #4
Το επόμενο μυστικό για να “ανοίξουν” τα ψηλοτάκουνα, είναι να περάσεις με roll-on αποσμητικό τα πλαϊνά και το πίσω μέρος. Αυτή η διαδικασία θα μαλακώσει το υλικό και δεν θα τραυματίζουν τα πόδια σου τα αγαπημένα σου παπούτσια.

TRICKS ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΠΑΤΑΣ ΚΑΛΥΤΕΡΑ

Trick #1
Μπορεί να νομίζεις ότι η λεγόμενη φιάπα θα σε σώσει και θα σε κάνει να περπατάς καλύτερα, αλλά περισσότερη σημασία έχει το υλικό που θα διαλέξεις να έχουν τα παπούτσια σου. Επισκέψου ένα κατάστημα, φόρεσε στο ένα πόδι ένα παπούτσι πολύ καλής ποιότητας και στο άλλο ένα όχι και τόσο καλής. Περπάτησε στο μαγαζί και θα καταλάβεις τη διαφορά.

Trick #2
Βλέπεις τα super models στην πασαρέλα και αναρωτιέσαι πως περπατούν τόσο τέλεια με ψηλοτάκουνα. Το μυστικό είναι να βρεις το κέντρο βάρους σου και να ισορροπήσεις. Το ιδανικό είναι να περπατάς με τις μύτες και όχι με τη φτέρνα και να κάνεις μικρά βήματα.

Trick #3
Πάρε μια αυτοκόλλητη γάζα από το φαρμακείο και βάλε την στον πάτο του παπουτσιού. Αυτό θα κάνει τα πόδια σου πιο σταθερά και θα απορροφήσουν τον ιδρώτα, χωρίς να γλιστράει το πόδι σου. Σε περίπτωση πιο νιώθεις ότι τα παπούτσια σου δεν είναι σταθερά και στον πάτοι εξωτερικά, μπορείς να προσθέσεις ταινία.

Trick #4
Ξέρεις τι κάνουν οι μπαλαρίνες για να στέκονται καλύτερα στις μύτες; Δένουν όλα τα δάχτυλα του ποδιού με γάζα. Δοκίμασέ το και θα δεις ότι το περπάτημά σου θα γίνει πιο σταθερό και εύκολο.

READ more