Πίσω στην κορυφή της σελίδας
28.01.2013 | 23:45
Ράνια Τζανακάκη

ΚΟΙΛΙΑ ΚΑΙ ΓΛΟΥΤΟΙ! Ένα στοχευμένο πρόγραμμα γυμναστικής στα δυο αυτά σημεία... 20' αρκούν!

ΚΟΙΛΙΑ ΚΑΙ ΓΛΟΥΤΟΙ! Ένα στοχευμένο πρόγραμμα γυμναστικής στα δυο αυτά σημεία... 20' αρκούν!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Δύο είναι τα σημεία που μας ταλαιπωρούν εμάς τις γυναίκες. Η κοιλιά και οι γλουτοί. Όλες θέλουμε να έχουμε σέξι κοιλιακούς και γλουτούς που θα εφαρμόζουν τέλεια τα παντελόνια μας. Για αυτό λοιπόν η personal trainer Ράνια Τζανακάκη ήρθε στο TLIFE με ένα απλό, γρήγορο και στοχευμένο πρόγραμμα σε αυτά τα δύο σημεία. 

Δεν έχεις λοιπόν παρά να αφιερώσεις 20 λεπτάκια για να τονώσεις τους γλουτούς, ενώ τονώνεις παράλληλα τους μύες της κοιλιάς.

Πως θα κάνεις τις ασκήσεις
Τώρα πια το ξέρεις καλά. Ποτέ δεν ξεκινάμε γυμναστική, κρύοι και χωρίς να έχουμε προηγουμένως ζεσταθεί. Θέλεις να κάνεις μερικά πηδηματάκια επι τόπου; Προτιμάς διατάσεις [κάνε κλικ εδώ]; Ακόμη και ένα 10λεπτο έντονο περπάτημα θα κάνει τη δουλειά.

- Επανάλαβε κάθε άσκηση αργά και σταθερά. Μην βιάζεσαι να ολοκληρώσεις τις επαναλήψεις. Το μυστικό της αποτελεσματικότητας των ασκήσεων είναι οι αργές κινήσεις, μένοντας παράλληλα στην τελική θέση για 3-4 δευτερόλεπτα.

- Επανάλαβε κάθε άσκηση 8 φορές, πάρε μια ανάσα και πέρασε στην επόμενη. Εκτέλεσε όλο το σετ 3 φορες

- Φρόντισε να ακολουθείς το πρόγραμμα το λιγότερο 3 φορές την εβδομάδα.



Credits
Φωτογράφηση: Χρήστος Κέδρας
Ευχαριστούμε την personal tariner/διαιτολόγο-διατροφολόγο Ράνια Τζανακάκη για την παρουσίαση των ασκήσεων

Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου

LATEST NEWS

Τελευταία ενημέρωση: 0:02

Check this
Οδηγός επιβίωσης για κορίτσια με λιπαρά μαλλιά! Bonus: γιατί αυτή την εποχή τα μαλλιά... λαδώνουν περισσότερο;
Έξυπνα tip για να φορέσεις το φλοράλ χωρίς να αποτύχεις στιλιστικά
Στο εστιατόριο: Οι παγίδες που πρέπει να αποφύγεις για να μην πάρεις κιλά
Ο επίγειος χαβανέζικος “παράδεισος” που όλοι ονειρευόμαστε είναι φτιαγμένος από... καρύδα και ηλιοβασίλεμα!
Top 10