Πίσω στην κορυφή της σελίδας
02.07.2010 | 00:00

Παίξε στην παραλία! Κάψε θερμίδες

Παίξε στην παραλία! Κάψε θερμίδες
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Καλοκαίρι! Ευκαιρία για κίνηση: κολύμπι, ρακέτες... Μην κάθεσαι. Πάμε!
 
Εντάξει, η αίσθηση που σου δίνει ένα λογοτεχνικό βιβλίο με μουσική υπόκρουση τον παφλασμό του κύματος είναι ό,τι πιο χαλαρωτικό. Το να αφιερώσεις όμως χρόνο για παιχνίδια στην άμμο είναι διασκεδαστικό και παράλληλα "αδυνατιστικό"!

Θα γελάσεις, θα περάσεις καλά, θα δείξεις το νέο σου μαγιό... και βέβαια, θα κάψεις θερμίδες και θα σμιλέψεις το σώμα σου.

 
Μην ξεχνάς ποτέ το αντηλιακό, το καπέλο και τα γυαλιά ηλίου. Έτοιμη;
 
ΡΑΚΕΤΕΣ
Μην νιώσεις άσχημα αν δεν είσαι η Μαρία Σαράποβα, αρκεί να μην ρίξεις το μπαλάκι πολλές φορές πάνω στους ανθρώπους γύρω σου.

Σημεία του σώματος που γυμνάζεις:

Οι ρακέτες είναι μια καλή αφορμή για αεροβική άσκηση. Η γυμνάστρια Γωγώ Φυντικάκη επισημαίνει πως “θα τονώσεις χέρια και πόδια, ενώ θα βοηθήσεις την αναπνοή και την κυκλοφορία του αίματος"

Θερμίδες:
Μία ώρα με τις ρακέτες σημαίνει 400 θερμίδες μείον.

 
BEACH VOLLEY
Πολλές παραλίες έχουν ακόμη και φιλέ. Εκμεταλλεύσου το! Αν όχι... μια μπάλα και μια γραμμή στην άμμο αρκούν για να χωριστείτε σε ομάδες και να ξεκινήσετε το παιχνίδι. Είναι ομαδικό παιχνίδι, οπότε μπορείς να κάνεις και γνωριμίες... (χιχι!)

Σημεία του σώματος που γυμνάζεις:
Το beach volley είναι πιο απαιτητικό, αφού τα πόδια σου βουλιάζουν στην άμμο και η κίνηση δυσκολεύει. Θα γυμνάσεις την πλάτη, του ώμους, τα χέρια αλλά και τα πόδια. Με λίγα λόγια σχεδόν όλο το σώμα.
Θερμίδες:
Με μία ώρα volley στην παραλία μπορείς να κάψεις μέχρι και 600 θερμίδες.

ΚΟΛΥΜΠΙ
Το κολύμπι είναι και ο βασικός λόγος που πηγαίνεις στη θάλασσα. Να ξέρεις ότι η κολύμβηση είναι μια από τις πιο ολοκληρωμένες μορφές εξάσκησης.

Σημεία του σώματος που γυμνάζεις: 
“Ενεργοποιούνται σχεδόν όλοι οι μύες του σώματος, ενώ ειδικά στην αγωνιστική τους εκτέλεση συμβάλουν στην εκγύμναση των μυών της πλάτη, του θώρακα, του ώμου, του βραχίονα των χεριών και των γοφών”.

Θερμίδες:
Το κολύμπι είναι πιο κουραστικό, οπότε μην το παρακάνεις. Άλλωστε από τα πρώτα λεπτά, θα έχεις αποτελέσματα. 
Σύμφωνα με την Γωγώ Φυντικάκη "από τα 10 πρώτα και συνεχόμενα λεπτά κολύμβησης τα ωφέλη είναι ιδιαίτερα ενδιαφέροντα. Στόχευσε αρχικά στα δέκα λεπτά– πίστεψέ με δεν είναι όσο εύκολο ακούγεται – και αύξησε σταδιακά το χρόνο, μέχρι να φτάσεις τα 30 λεπτά”. Έτσι θα κάψεις περισσότερες από 400 θερμίδες.
 
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook