Πίσω στην κορυφή της σελίδας
27.05.2012 | 23:49
Μάντη Περσάκη

Ασκήσεις pilates για επίπεδη κοιλιά από τη Μάντη Περσάκη!

Ασκήσεις pilates για επίπεδη κοιλιά από τη Μάντη Περσάκη!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Μπορεί να προσέχεις τι τρως τον τελευταίο καιρό... Μπορεί να έχεις πει πολλές φορές όχι σε κάθε λογής γλυκούς ή αλμυρούς πειρασμούς, αλλά η αλήθεια είναι μία! Η επίπεδη κοιλιά κερδίζεται μόνο με γυμναστική! Pilates λοιπόν, με ασκήσεις που αγαπούν τους κοιλιακούς σου. Έτσι, για να βγεις στην παραλία περήφανη!

Η καθηγήτρια φυσικής αγωγής Μάντη Περσάκη σου δείχνει 5 ασκήσεις που αν τις ακολουθήσεις προσεκτικά θα είσαι έτοιμη για το φετινό καλοκαίρι.

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις

Πριν κάνεις τις ασκήσεις μην αμελήσεις το ζέσταμά που θα προστατεύσει τους μύες και τις αρθρώσεις σου. Κάνε κλικ εδώ για να δεις τις ασκήσεις.

- Κράτησε στο μυαλό σου σε όλη τη διάρκεια της άσκησης τον εξής κανόνα: Εισπνέεις βαθιά στην πρώτη θέση της άσκησης και εκπνέεις στο τελείωμα - και το πιο δύσκολο μέρος της.

- Κάνε 10 επαναλήψεις, μένοντας στην τελική θέση για 10 δευτερόλεπτα. Μέτρησε από μέσα σου 1001, 1002... έως το 10010 για να κρατάς τον ίδιο χρόνο κάθε φορά!

- Καλό είναι να μην αμελείς το μάθημα Pilates 3 φορές την εβδομάδα, αν θέλεις τα αποτελέσματα να είναι πιο άμεσα και θεαματικά.

Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook