Huge beauty news! Και η Maybelline χρησιμοποίησε το πρώτο αγόρι στην καμπάνια της!

Την περασμένη χρονιά, ένα από τα πιο σημαντικά beauty γεγονότα είναι ότι η CoverGirl χρησιμοποίησε το πρώτο της… CoverBoy σε καμπάνια. Και ήταν η εταιρία που άνοιξε το δρόμο για να ακολουθήσουν πολλές, πολλές ακόμη καθώς φαίνεται!

Σήμερα το πρωί η Maybelline New York σύστησε τον beauty κόσμο παγκοσμίως στην Big Shot Mascara by Colossal, μια ολοκαίνουρια μάσκαρα σε χρυσό tube. Αλλά πολύ περισσότερο από την ίδια τη μάσκαρα, τα huge νέα ήταν άλλα! Και ήταν… δύο:
1. Η Maybelline New York επιστρατεύει για πρώτη φορά beauty influencers για την συγκεκριμένη καμπάνια
2. H Maybelline New York επιλέγει για πρώτη φορά έναν άντρα να πρωταγωνιστήσει στην καμπάνια αυτή

Και ας κάνουμε focus στο 2 που απ’ ότι φαίνεται θα είναι huge μέσα στο 2017 και θα κάνει η μια εταιρία μετά την άλλη: πρωταγωνιστής της καμπάνιας είναι ο Manny Gutierrez που αν ασχολείσαι ήδη με τα social και την ομορφιά τον γνωρίζεις ήδη ως @MannyMUA733 με 3.000.000 followers στο instagram.

Στην συγκεκριμένη καμπάνια ο Manny ενθαρρύνει τους πάντες, άσχετα με το φύλο τους, να βάζουν μάσκαρα σαν αφεντικά ή, καλύτερα μιας και η μετάφραση δεν μπορεί να αποδοθεί επακριβώς, “to lash like a boss”!

Δες παρακάτω το βίντεο στο οποίο ο Manny συμπρωταγωνιστεί με την MakeupShayla, μια ακόμη διάσημη beauty influencer στα social!

Εντυπώσεις; Πώς σου φαίνεται η νέα τάση με τα αγόρια να πρωταγωνιστούν σε καμπάνιες καλλυντικών; Σε ενοχλεί ή πιστεύεις ότι το μακιγιάζ είναι μέσω έκφρασης για κάθε άνθρωπο ανεξαρτήτως φύλου; Το ένα ή το δύο, λοιπόν;

Read More

And More