Πίσω στην κορυφή της σελίδας
16.10.2014 | 22:27

Θέλεις να κάψεις 300 θερμίδες σε μόλις μισή ώρα; Κάνε αυτές τις ασκήσεις...

Θέλεις να κάψεις 300 θερμίδες σε μόλις μισή ώρα; Κάνε αυτές τις ασκήσεις...
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Ονομάζονται jumping jacks και σίγουρα θα σου θυμήσουν την εποχή που ήσουν μικρό παιδί. Μοιάζουν πολύ με έντονο χορετυκό ή διασκεδαστική aerobics και να δεις που θα γίνουν ο αγαπημένος σου τρόπος να τονώσεις το μεταβολισμό και να κάψεις θερμίδες. Η Σόφη Πασχάλη έχει το πρόγραμμα που μπορεί να σε απαλλάξει από 300 θερμίδες σε μόλις μισή ώρα! Τι λες; Δεν αξίζει να... χοροπηδήξεις από χαρά;

"Αν αφιερώσεις 20-30 λεπτά κάθε μέρα στα Jumping Jacks θα δεις σύντομα αποτέλεσμα σε απώλεια λίπους, ενώ παράλληλα θα γυμνάζεται όλο σου το σώμα" εξηγεί η Σόφη πριν πάρει θέση για τις ασκήσεις!


Jack Who...

Το όνομά τους είναι μεγάλη ιστορία. Αυτό όμως που έχει ενδιαφέρον είναι πως αρχικά τα jacks ήταν συνεχόμενα αλματάκια, κατά τη διάρκεια των οποίων ανοίγεις διάπλατα χέρια και πόδια. Στη συνέχεια φυσικά οι κινήσεις εμπλουτίστηκαν, έχοντας πάντα ένα κοινό χαρακτηριστικό. Μεγάλες κινήσεις χεριών και ποδιών που αλλάζουν θέση μετά από ένα αλματάκι.

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις;
Είναι απλό και αρκετά διασκεδαστικό. Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να βρεις το ρυθμό σου και να κάνεις τις ασκήσεις χωρίς να σταματάς σε κάθε θέση.

- Καλό είναι να παρατηρήσεις τις ασκήσεις καλά πριν ξεκινήσεις γυμναστική, για να είσαι σίγουρη για τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσεις. Κάτι σαν να μαθαίνεις τη χορογραφία

- Αν δυσκολεύεσαι να διατηρήσεις το ρυθμό σου σταθερό, δοκίμασε να κάνεις τις ασκήσεις με μουσική. Δες παρακάτω μια playlist ειδικά σχεδιασμένη για να... βάλεις ελατήρια στα πόδια!



- Επανάλαβε κάθε άσκηση 8 φορές πριν περάσεις στην επόμενη. Αφού ολοκληρώσεις όλες τις ασκήσεις κάνε ένα μικρό διάλειμμα 2-3 λεπτών. Στη συνέχεια επανάλαβε όλο το σετ 2 ακόμη φορές. 

ΔΕΣ ΤΙΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ ΕΔΩ

src=/files/Image/Fitness/2013/GYMNASTIKI/01/1.gif

Πάρε θέση όρθια με τα πόδια ενωμένα και τα χέρια στο πλάι. Η πλάτη δεν καμπουριάζει, οι ώμοι βρίσκονται χαμηλά και το στήθος προς τα έξω. Τα γόνατα είναι ελαφρώς λυγισμένα.


Από εκεί κάνε ένα μεγάλο άλμα, όσο πιο ψηλά μπορείς, ενώ παράλληλα ανοίγεις χέρια και πόδια σε έκταση. Κάθε φορά που ακουμπάς και πάλι τα πέλματα στο έδαφος, αυτό πρέπει να γίνεται με τις μύτες.



Fit Tip: Σε όλες τις ασκήσεις για jumping jacks, κράτησε στο μυαλό σου πως πρέπει τα γόνατα να παραμένουν ελαφρώς λυγισμένα. Έτσι θα αποτρέψεις τραβήγματα και τυχός τραυματισμούς.


src=/files/Image/Fitness/2013/GYMNASTIKI/01/2.gif

Κάνε ένα μικρό βηματάκι με το δεξί πόδι μπροστά. Λύγισε αριστερό και δεξί γόνατα και φέρε τα χέρια τεντωνέμα στο ύψος του θώρακα. Το αριστερό χέρι τεντώνει προς τα εμπρός και το δεξί αντίστοιχα προς τα πίσω.



Από τη θέση αυτή κάνε ένα αλματάκι, όσο πιο ψηλά μπορείς και άλλαξε θέση σε πόδια και χέρια. Φέρε το αριστερό πόδι μπροστά, επιστρέφοντας το δεξί προς τα πίσω, με τα γόνατα πάντα λυγισμένα. Την ίδια ώρα και όσο βρίσκεσαι στον αέρα αλλάζεις θέση και στα χέρια, τεντώνοντας μπροστά στο δεξί χέρι και πίσω το αριστερό.



Fit Tip: Σε κάθε κίνηση το πόδι που βρίσκεται πίσω ακουμπά μόνο στη μύτη, ενώ εκείνο που βρίσκεται μπροστά πατά (πρώτα η μύτη) όλο στο έδαφος για να μην χάσεις την ισορροπία σου.


src=/files/Image/Fitness/2013/GYMNASTIKI/01/3.gif

Εξέλιξε λίγο ακόμη την προηγούμενη άσκηση. Κράτησε το αριστερό πόδι στο έδαφος, σχεδόν τεντωμένο, και σήκωσε το δεξί πόδι λυγισμένο ψηλά ώστε ο μηρός σου να είναι παράλληλος με το έδαφος. Το αριστερό χέρι είναι τεντωμένο



Κάνε ένα αλματάκι ψηλά και άλλαξε τη θέση των ποδιών. Αυτή τη φορά το δεξί πατά στο έδαφος και το αριστερό είναι ανασηκωμένο ψηλά με το γόνατα λυγισμένο. Παράλληλα αλλάζεις θέση και στα χέρια φέρνοντας το δεξί μπροστά και το αριστερό πίσω.



Fit Tip: Φαντάσου την άσκηση σαν τα αλματάκια επί τόπου που κάναμε στο σχολείο. Απλά κράτησε στο μυαλό σου πως πρέπει έστω και για ελάχιστο χρόνο και τα δύο σου πόδια να βρίσκονται στον αέρα και πάντα τα γόνατα να ανεβαίνουν ψηλά.




src=/files/Image/Fitness/2013/GYMNASTIKI/01/4.gif

Φέρε τα πόδια σε έκταση και στηρίξου στις μύτες. Από τη θέση αυτή κάνε βαθύ κάθισμα, διατηρώντας τον κορμό σε ευθεία θέση και τα χέρια τεντωμένα στο πλάι.




Από αυτή τη θέση κάνε ένα άλμα ψηλά χωρίς αυτή τη φορά να αλλάξεις θέση στο σώμα όσο βρίσκεσαι στον αέρα. Το clue της άσκησης είναι να παραμείνεις στις μύτες και μετά το αλματάκι, λυγίζοντας λίγο περισσότερο τα γόνατα.




Fit Tip: Η θέση στις μύτες είναι το πιο σημαντικό στοιχείο αυτής της άσκησης. Όχι μόνο γιατί με αυτό τον τρόπο προστατεύεις τις αρθρώσεις σου - και κυρίως τα γόνατα - αλλά και γιατί όσο παραμένεις στις μύτες γυμνάζεις άψογα τις γάμπες.



src=/files/Image/Fitness/2013/GYMNASTIKI/01/5.gif
 
Άνοιξε τα χέρια προς τα εξω στο ύψος των ώμων. Από εκεί ανασήκωσε το αριστερό πόδι στο πλάι, όσο πιο ψηλά μπορείς. Το δεξί γόνατο είναι λυγισμένο και ο κορμός σου γέρνει ανάλογα ώστε να διατηρείς την ισορροπία σου. Πάντα έχεις στο μυαλό σου όμως να μην καμπουριάζεις και ο κορμός να είναι ευθυτενής.


Κάνε ένα αλματάκι και άλλαξε θέση τα πόδια, φέρνοντας το αριστερό τεντωμένο στο πλάι και πατώντας στο δεξί με το γόνατο λυγισμένο.


Fit Tip: Επειδή εδώ η κίνηση είναι έντονη, τα χέρια παραμένουν σταθερά ανοικτά για να μπορείς να ισορροπείς πιο εύκολα στο ένα πόδι κάθε φορά.
Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου
Top 10
close button

Κάντε Like: Tlife.gr στο Facebook