Πίσω στην κορυφή της σελίδας
11.01.2014 | 22:38

Ασκήσεις pilates... του “ΧΕΡΙΟΥ ΣΟΥ”! Διώξε τα ενοχλητικά μπρατσάκια κι απόκτησε σέξι χέρια!

Ασκήσεις pilates... του “ΧΕΡΙΟΥ ΣΟΥ”! Διώξε τα ενοχλητικά μπρατσάκια κι απόκτησε σέξι χέρια!
ΣΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;
Η καθηγήτρια φυσικής αγωγής Μάντη Περσάκη σχεδιάζει, εκτελεί και σου παρουσιάζει το απόλυτο πρόγραμμα εξάσκησης χεριών. Μια σειρά από ασκήσεις για να μην ξαναδείς χαλαρά μπρατσάκια...

Πώς θα κάνεις τις ασκήσεις
Παρατήρησε κάθε άσκηση ξεχωριστά, βήμα,βήμα ώστε να έχεις σαφή εικόνα για το πως πρέπει να την εκτελέσεις. Συμβουλέψου και τις οδηγίες της Μάντης...

- Εκτέλεσε κάθε άσκηση 18 φορές πριν περάσεις στην επόμενη. Αφού ολοκληρώσεις όλο το πρόγραμμα ξεκίνα και πάλι από την αρχή επαναλαμβάνοντας το σετ δύο ακόμη φορές

- Η τελευταία άσκηση είναι διατατική. Μην την αμελείς, γιατί είναι αυτή που θα χαλαρώσεις τα χέρια μετά από όλη αυτή την κοπιαστική εξάσκηση

- Επανάλαβε το πρόγραμμα για τα χέρια τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα

Δες τις ασκήσεις με ένα κλικ εδώ
/

Photo Gallery

Βαθμολόγησέ το
Εσύ τι λες; Πες τη γνώμη σου

LATEST NEWS

Τελευταία ενημέρωση: 0:02

Check this
Οδηγός επιβίωσης για κορίτσια με λιπαρά μαλλιά! Bonus: γιατί αυτή την εποχή τα μαλλιά... λαδώνουν περισσότερο;
Έξυπνα tip για να φορέσεις το φλοράλ χωρίς να αποτύχεις στιλιστικά
Στο εστιατόριο: Οι παγίδες που πρέπει να αποφύγεις για να μην πάρεις κιλά
Ο επίγειος χαβανέζικος “παράδεισος” που όλοι ονειρευόμαστε είναι φτιαγμένος από... καρύδα και ηλιοβασίλεμα!
Top 10